تمامي مشتريان و استفاده کنندگان از خدمات ما اعم از حقيقي و حقوقي موظف به رعايت قوانین و مقررات و شرايط و ضوابط مندرج در اين صفحه مي باشند. فلسفه وجود چنين توافقنامه اي, حصول اطمينان از اين مطلب است که مشتريان ضمن استفاده از سرويسهاي ما, حقوق ساير استفاده کنندگان را نيز رعايت مي کنند و شرايطي بوجود نمي آورند که سرويس دهي اين شرکت به سايرين با اختلال مواجه شود.

ما حق اضافه, حذف و يا اصلاح هر يك از موارد اين مقررات را در هر زمان بدون اعلام قبلي را براي خود محفوظ مي داریم و اين عمل را مي توانیم از طريق ارسال موارد اصلاحي در سايت اصلي شركت يا اعلام رسمي شرايط اصلاح شده انجام دهیم.

هر گونه اعتراض نسبت به تخلف مشتري از شرايط و قوانین و مقررات استفاده مي بايست به آدرس ایمیل ما ارسال شود.

فصل اول : تعاريف

 

۱٫۱ خريدار کسي است که به عنوان شخص حقيقي يا حقوقي اقدام به خريد و پرداخت هزينه سرويس مي نمايد.

 

۲٫۱ سرويس : هر يک از خدمات ثبتي، نرم افزاري، فني وارتباطي قابل ارائه توسط شرکت

 

۳٫۱ پرتال کاربران : وبگاهي به آدرس   https://zirabserver.ir/cp که خريدار در آنجا حساب داشته و از طريق اين حساب مي تواند فهرست سرويسهاي خود را مشاهده؛ آنها را تمديد نموده يا ارتقا دهد و مشخصات خريدار در آنجا ثبت شده و قابل ويرايش و بروز رساني است

 

۴٫۱ پرتال پشتيباني : وبگاهي به آدرس  https://zirabserver.ir/cp  که کليه مکاتبات الکترونيکي و ايميلهاي خريداران و ساير کاربران با زیراب سرور  در آنجا ثبت و از طريق شماره تيکت قابل پيگيري است

 

۵٫۱ تعرفه : فهرست کامل سرويس هاي قابل ارائه همراه با ويژگي ها ومحدوديتها وقيمتها به نحوي که خريدارکاملا آگاه گردد.

 

۶٫۱ Spam (هرزنامه) : ارسال ايميل به فردي بدون اينکه گيرنده بخواهد.

 

۷٫۱ Spam Cop : وب سايت شناسائي ومقابله با اسپم Spamcop.net

 

۸٫۱ IDC : مرکز خدمات داده اي اينترنت  Internet Data Center

 

۹٫۱ تحويل خدمات : ارائه شناسه يا کلمه عبور استفاده از سرويسهاي خريداري شده ويا اعلام انجام ساير خدمات بر اساس فاکتور يا قرارداد بين خريدار و شرکت

 

۱۰٫۱ کاربر وب سايت : کليه اشخاصي که از سراسر دنيا وب سايت خريدار را مشاهده و مرور مي کنند.

 

۱۱٫۱ منابع RAM: ميزان استفاده از حافظ اصلي سرور يا سرورهايي که به سرویس خريدار سرويس دهي مي کنند بر حسب مگابايت وقتي که کاربران آن سايت درحال استفاده ومشاهده آن سايت مي باشند.

 

۱۲٫۱ منابع  CPU: ميزان استفاده از پردازنده سرور يا سرورهايي که به سرویس خريدارسرويس دهي مي کنند جهت پردازش درخواست ها واجراي  درخواست های به کل توان پردازنده سرور به صورت درصد وقتي که کاربران آن سايت در حال استفاده و مشاهده آن سايت مي باشند.

 

۱۳٫۱ Disk space : ميزان فضايي که براي ذخيره کليه فايلهاي خريدار اعم از وب سايت ، ايميلها ، پايگاه هاي داده و همچنين لاگهاي آنها توسط يک وب سايت مصرف مي گردد.

 

۱۴٫۱  Bandwidth : ميزان رد وبدل اطلاعات بين کاربران وب سايت و سرور جهت نمايش وعملکرد يک وب سايت بر حسب مگابيت بر ثانيه. همچنين ميزان ردوبدل اطلاعات بين دو سرور در صورتي که اين اطلاعات به منظور سرويس دهي به کاربران آن سرویس باشد.

 

۱۵٫۱ Data Transfer: ميزان تجمعي رد وبدل اطلاعات بين کاربران و سرور يا سرورهاي سرويس دهنده به  سرویس خريدار برحسب مگابايت در ٣٠ روز می باشد .

 

۱۶٫۱ برخط بودن سرور: دردسترس بودن عمومي سرور در شبکه اينترنت در حداقل ٢ نقطه مختلف از دنيا بسته به سرويسهاي مختلفي که روي يک سرور قراردارد بايد پاسخ تستهاي زير مثبت باشد :

 

١. وب سرور: ping عمومي سرور يا پاسخ دهي سرور روي پورت ٨٠ ازطريق telnet

 

٢. ايميل سرور: ping عمومي سرور يا پاسخ دهي سرور روي پورت ٢٥ يا ١١٠ ازطريق telnet

 

٣. ديتابيس سرور: پاسخ دهي سرور روي پورتMS-SQL server  و  MYSQL

 

۱۷٫۱ Uptime: نسبت ميزان زماني که کليه سرويسهاي سرويس دهنده به خريدار درشبکه اينترنت برقرار مي باشند به کل مدت قرارداد سرويس دهي به درصد، در صورتي که وب سايت يا برخي از سرويسها به دليل عدم رعايت بندهاي اين قرارداد به حالت تعليق درآيند در اين زمان محاسبه نمي شود .

فصل دوم : هويت

 

۱٫۲  ….. اماده نیست

 

۲٫۲ هويت خريدار : خريدار شخصي حقيقي يا حقوقي است که مشخصات وي در پرتال کاربران و در بانک اطلاعات کاربران زیراب سرور  وجود دارد و سرويسهاي خريداري شده تحت حساب وي مديريت مي شود.

 

۳٫۲ در مورد خريداران با هويت شخص حقوقي، يک نفر نماينده تام الاختيار در پرتال کاربران معرفي مي گردد. اين نماينده نسبت به سرويس تهيه شده همانند خود شخص حقوقي اختيار تام دارد. وظيفه اعلام کتبي نماينده جديد در آينده بر عهده خريدار بوده و زیراب سرور  در صورت عدم دريافت اعلام کتبي مسئوليتي نسبت به حقوق وعملکرد مالکيتي ومسئوليتي خريدار نخواهد داشت .

 

۴٫۲ براي حفظ حقوق قانوني خريداران، کليه خريداران موظف به ارائه اطلاعات هويتي خود شامل کپي شناسنامه ،کپي کارت ملي براي اشخاص حقيقي ودرخواست شخص حقوقي همراه با کپي روزنامه رسمي آخرين تغييرات، به زیراب سرور  مي باشند. در صورتيکه شرکت، در هنگام تکميل فرآيند خريد و به جهت تسهيل وتسريع امور، اقدام به دريافت و کنترل اين مدارک ننمايد پس از آن حق دريافت اين مدارک همواره براي زیراب سرور  محفوظ بوده و با عدم ارائه مدارک در زمان مقرر به شرکت، حقوق مالکيتي خريدار ملغي محسوب مي شود و ضمناً عواقب اعلام ناصحيح اطلاعات مستقيما بر عهده خريدار خواهد بود. زیراب سرور  مسئوليتي در قبال کنترل صحت امضاﺀ خريداران و نمايندگان آنها ندارد.

 

۵٫۲ خريدار اذعان مي نمايد که کليه اطلاعات هويتي ارائه شده و آدرس ها و شماره های تماس و امثالهم صحيح بوده و همواره در بروز نگه داشتن آنها در پرتال کاربران مي کوشد. زیراب سرور  حق دارد هر زمان که نياز به کنترل اين اطلاعات داشته تصوير برابر اصل اين اطلاعات را از خريدار دريافت نمايد. زیراب سرور  حق دارد تا تکميل اطلاعات صحيح و مستند نسبت به تعليق سرويس اقدام نمايد.

 

۶٫۲ مالکيت سرويس و کليه مسئوليتها و حقوق مرتبط با آن، بر عهده خريدار و يا نماينده خريدار هريک به تنهائي مي باشد.

 

۷٫۲ در صورتيکه به درخواست مشتري و در راستاي کاهش هزينه و يا بهبود کيفي خدمات نگهداري و تمديد، به جاي مشخصات خريدار مشخصات زیراب سرور  ارائه کننده خدمات، ثبت شده باشد همچنان مالکيت و کليه حقوق و مسئوليتهاي قانوني بر عهده خريدار خواهد بود.

فصل سوم : نحوه ارتباط طرفين با هم

 

۱٫۳ روش ارتباطي مستند زیراب سرور  با خريدار، آدرس ايميل خريدار و پاسخ به تيکت هاي پرتال پشتيباني که حساب کاربري وي در پرتال کاربران ثبت شده است، خواهد بود.

 

۲٫۳ روش ارتباطي مستند خريدار با شرکت، ثبت تيکت در پرتال پشتيباني با دريافت شماره پيگيري تيکت و يا ارسال نامه و دريافت رسيد کتبي از زیراب سرور  خواهد بود.

 

۳٫۳ استفاده از ايميل توسط خريدار براي تسهيل انجام کار مقدور بوده ليکن روش مستند در موارد شبهه انگيز براي خريدار محسوب نمي گردد.

 

۴٫۳ زیراب سرور  مسئوليتي نسبت به تبعات و خسارات وارد بر خريداري که اطلاعات تماس تغيير يافته خود را از طرق معتبر به اطلاع زیراب سرور  نرسانده است ندارد.

فصل چهارم : تغييرات

 

۱٫۴  تغييرات توافقنامه : توافقنامه استفاده از خدمات شرکت، تابع  قوانين جمهوري اسلامي ايران وساير قوانين بين المللي و توافقات مجامع بين المللي ناظر بر سرويسهاي قابل ارائه زیراب سرور  و از آنجا که اين قوانين و توافقات در سطح کشور و بين الملل به طور آنلاين و ماهانه امکان تغيير دارند، زیراب سرور  حق تغييرات آتي در توافقنامه را بر خود محفوظ مي داند و نسخه توافقنامه بروز شده را از طريق لينک به صفحه توافقنامه در وب سايت زیراب سرور  در دسترس عموم خواهد بود. ضمناً زیراب سرور  مسئوليتي نسبت به اطلاع رساني نفر به نفر در خصوص تغييرات احتمالي نداشته و خريدار مي بايست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سايت زیراب سرور  کنترل نمايد.

 

۲٫۴  تغييرات تعرفه :

 

۱٫۲٫۴  در صورت تغيير تعرفه درحين استفاده از سرويس، خريدار در صورت تمايل به ارتقا در سرويس فعلي خود موظف به رعايت قيمتهاي جديد خواهد بود . ليکن خدمات خريداري شده با تعرفه قبلي تا پايان دوره آن ارائه مي گردد.

 

۲٫۲٫۴  هزينه هاي کارشناسي نيروي فني و يا ساير خدماتي که درهنگام استفاده از يک سرويس اوليه خريداري شده مورد نياز واقع مي گردد تابع تعرفه روز درخواست جديد خريدار مي باشد .

 

۳٫۲٫۴ ارتقاﺀ سرويس ميزباني از يک سرويس به سرويس بالاتر انجام مي گيرد و هزينه آن معادل ۵٫٠٠٠ تومان مي باشد.

 

۴٫۲٫۴ زیراب سرور  مي تواند تا زماني که اطلاعات کافي در مورد موارد مشکوک پيدا نکرده است، اقدامي براي تغيير مالکيت يک سرويس صورت ندهد.

 

۵٫۲٫۴  تغييرات تعرفه از طريق وب سايت منعکس شده و خريدار موظف به تبعيت از آن براي سفارشات جديد مي باشد مگر اينکه پيش فاکتور مهلت داري در اختيار باشد که قبل از تغييرات تعرفه براي وي صادر گشته باشد .

 

۳٫۴ تغييرات فني : زیراب سرور  براي بهبود کيفيت خدمات حق انجام تغييرات فني، سخت افزاري، نرم افزاري يا شبکه اي را در سرويسهاي ارائه شده دارد. در مورد تغييراتي که سرويس خريدار را تحت تاثير قرار مي دهد زیراب سرور  موظف است از يک روز تا يک ماه قبل از اعمال تغييرات ، از طريق وب سايت شرکت، پرتال کاربران يا پرتال پشتيباني و يا ارسال خبر نامه به آدرس Email خريداران اطلاع رساني نمايد. خريدار موظف است خود را با اين تغييرات سازگار نمايد. هرگاه به دليل موارد ضروري، زیراب سرور  امکان اطلاع رساني را از دست بدهد و يا فوريتهاي فني وي را نا چار به اين امر نمايد مسئوليتي براي اطلاع رساني زمان ونحوه تغييرات نخواهد داشت ضمناً خريدار به زیراب سرور  و کالت مي دهد تا در زمان مورد نياز در جهت بهبود سطح کيفي سرويس اقدام به انجام فعاليتهاي سخت افزاري و نرم افزاري روي سرورهاي اختصاصي و سرويسهاي ميزباني آن نمايد.

 

۴٫۴ تغييرات مالکيت: تغييرات مالکيت سرويس از طريق درخواست کتبي خريدار يا نماينده وي ويا ارسال ايميل درخواست مذکور از طريق آدرس ايميل موجود در حساب کاربري در پرتال کاربران انجام ميگردد.

 

۵٫۴ زیراب سرور  در راستاي حفظ حقوق خريداران خود حق دارد مدارک شناسايي متقاضي تغيير مالکيت را جهت احراز هويت وي و انطباق با مشخصات مالک سرويس دريافت دارد.

 

 

۶٫۴ زیراب سرور  مي تواند تا زماني که اطلاعات کافي در مورد موارد مشکوک پيدا نکرده است، اقدامي براي تغيير مالکيت يک سرويس صورت ندهد.

 

 

فصل پنجم : تحويل خدمات

 

 

۱٫۵ نحوه تحويل :

 

 

 

۱٫۱٫۵ پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط خريدار، با آماده تحويل شدن سرويس خريداري شده، مراتب از طريق ايميل مندرج در پروفايل و يا برگه سرويس به خريدار اطلاع داده مي شود. عدم دسترسي خريدار به آدرس ايميل مورد نظر مانع تحويل سرويس نمي گردد.

 

 

 

۲٫۱٫۵ خريدار در صورتيکه در بازه زماني حداکثر زمان تحويل، ايميل مذکور را دريافت ننمايد موظف است حداکثر ٢روز پس از پايان زمان تحويل مجاز (۷ روز کاری پس از پرداخت هزینه سرویس) بصورت کتبي و با امضا نامه، مراتب را به بخش فروش زیراب سرور  اعلام نمايد.

 

 

 

۳٫۱٫۵  در صورت بروز شرايط ويژه فني و يا محدوديتهايي که تحويل در زمان مقرر آن انجام نشود، زیراب سرور  مجاز به افزايش زمان تحويل سرويس تا ٢ برابر خواهد بود.

 

 

 

۴٫۱٫۵ تطابق با سفارش : در صورت وجود هرگونه مغايرت سرويس ارائه شده به خريدار با مشخصات سرويس، خريدار موظف است مراتب را حداکثر ظرف مدت دو روز کاری از تاريخ فاکتور به صورت مکتوب و یا درگاه های ارتباطی به زیراب سرور  اعلام نموده و زیراب سرور  موظف است مراتب اصلاح را در اسرع وقت به عمل آورد در غير اينصورت مسئوليت زیراب سرور  صرفا محدود به اصلاح سرويس پس از تاريخ اعلام خريدار و فقط تا پايان زمان سرويس مندرج در فاکتور مي باشد و زمان سرويس دهي افزايشي نخواهد يافت.

 

 

 

۵٫۱٫۵  زیراب سرور  مسئوليتي در قبال عدم تطابق با نياز و يا عدم استفاده خريدار از سرويس خريداري شده و تحويل شده ندارد.

 

۶٫۱٫۵  سرويسهاي مرتبط با دامنه اي که توسط زیراب سرور  ثبت و يا تمديد نشده اند و نزد ثبت کننده ديگري مي باشند در هنگام پرداخت فاکتور تحويل شده فرض مي گردند.

 

 

 

۲٫۵  حداکثر زمان تحويل

 

 

 

۱٫۲٫۵  حداکثر زمان تحويل براي سرويسهاي زیراب سرور  که با عنايت به شرايط عمومي کشور و با فرض بدترين حالات ممکن است به شرح ذيل است . · سرور اختصاصي ٧ روز کاري سرور مجازی ۲ روز کاریهاست ۳ ساعت کاری · خريد نرم افزار خارجي ٧ روز کاري · ثبت دامنه ٢روز کاري · سرويس ميزباني ٢روز کاري · خدمات طراحي پوسته و وب سايت بسته به زمان اعلام شده در فاکتور يا قرارداد

 

 

 

۲٫۲٫۵  در مورد ثبت دامين هاي ir که مي بايست توسط پژوهشگاه دانشهاي بنيادي تاييد و فعال گردد با توجه به اينکه به طور کلي زیراب سرور  کنترلي در زمان تاييد دامين نداشته و همچنين به دليل نقص در مدارک يا مشخصات ممکن است مدت زمان تاييد دامين به طول انجامد.

 

 

 

۳٫۲٫۵  پس از ثبت سرویس و ارائه شناسه و کلمه عبور کنترل پانل آن به خريدار، بدليل سلب امکان نظارتي از زیراب سرور  ، زیراب سرور  هيچ مسئوليتي نسبت به آن دامنه نخواهد داشت.

فصل ششم : امنيت و محرمانگي

۱٫۶ به طور کلي محيط اينترنت به همان ميزان ساير محيط هاي ارتباطي مانند پست، دورنگار و تلفن براي انتقال اطلاعات محرمانه امنيت دارد. در کليه اين محيطها ممکن است اطلاعات استراق سمع شوند. به همين دليل ضمن آنکه زیراب سرور تمام تلاش خود را براي ايجاد محيطي امن براي نگهداري و تبادل اطلاعات به صورت محرمانه مي نمايد، با اين حال از جانب احتياط از خريداران مي خواهد که هميشه ارتباطات آنلاين اينترنتي خود را نا امن فرض نمايند. زیراب سرور هيچ گونه مسئوليتي در رابطه با امنيت تبادل اطلاعات از شبکه و سرورهاي خود با نقاط اذتباطی ديگر را نمي پذيرد.

۲٫۶ زیراب سرور با تدابير امنيتي خود مسئول حفظ امنيت پايه سرويس هاي خود مي باشد.

۳٫۶ زیراب سرور مسئوليتي نسبت به ضعف ايمني ناشي ازنرم افزارها، application ها و يا برنامه هاي مورد استفاده خريدار ندارد.

۴٫۶ زیراب سرور مسئوليتي نسبت به امنيت تبادل داده ما بين خريدار و سرورهاي خود ندارد.

۵٫۶ زیراب سرور مسئوليتي نسبت به در اختيار گرفتن کلمه عبور سرويسهاي خريدار، توسط اشخاص ثالث ندارد.

٦.٦ زیراب سرور موظف به رعايت محرمانگي کليه داده ها و نرم افزارهاي موجود در سرويس خريدار مي باشد و همچنين آنرا در اختيار اشخاص ثالث قرار نخواهد داد.

۷٫۶ زیراب سرور تلاش خود را براي حصول بالاترين سطح امنيت ممکن براي حساب آنلاين خريداران انجام مي دهد از اينرو زیراب سرور نسبت به اموري که در حيطه مسئوليت خريدار از لحاظ نگهداري امنيت حساب خود مي باشد مسووليتي ندارد.

۸٫۶ در صورت نیاز مشتری جهت برطرف کردن مشکلات نرم افزاری و امنیتی application زیراب سرور بنا به حجم کار مجاز به دریافت هزینه اضافه جهت رفع عیب نرم ازفزاری مشتری می باشد .

 

فصل هفتم : مرجع قضاوت

 

 

۱٫۷ در صورت بروز اختلاف، جهت رفع اختلاف، خريدار موظف است بدواً نسبت به اعلام موضوع به واحد روابط عمومي و يا دفتر مديريت زیراب سرور  اقدام نموده و رسيد کتبي دريافت نمايد . تا موضوع مورد رسيدگي واقع گردد در صورت عدم حصول نتيجه پس از ١٥روزکاري، خريدار مي تواند به مراجع قضایی و انتظامی مراجعه نموده تا موضوع را مورد بررسی و رسیدگی قرار دهند .

فصل هشتم : فعاليتهاي غير مجاز خريدار

 

 

 

۱٫۸ تخطي از هر يک از شرايط درج شده در ذيل موجب تعليق سرويس مي شود. زیراب سرور  تنها تشخيص دهنده تخطي از شرايط مندرج مي باشد.

 

 

 

۲٫۸  زیراب سرور  حق قطع سرويس بدون هيچ اخطار قبلي و يا اجتناب از سرويس دهي را براي خود محفوظ مي دارد.

 

۳٫۸  زماني که زیراب سرور  از تخطي يک خريدار از شرايط مندرج اطلاع پيدا مي کند نسبت به بررسي فني و يا حقوقي موضوع اقدام خواهد کرد در اين زمان ممکن است براي جلوگيري از ادامه تخلف سرويس خريدار به صورت موقت قطع گردد.

 

 

 

۴٫۸ پس از تکميل بررسي ها زیراب سرور  بسته به نوع تخلف مجاز به محدودسازي، تعليق يا قطع سرويس خاطي خواهد بود همچنين زیراب سرور  در صورت لزوم حق پيگرد قانوني شکايت و اخذ خسارت از متخلف را نيز براي خود محفوظ مي دارد.

 

۵٫۸  هر گونه عملي که در اينجا به آن اشاره نشده باشد ولي از نظر قوانين جاري کشور ايران يا کشور محل قرارگيري سرورها خلاف باشد نيز تخلف از شرايط خدمات محسوب مي گردد.

 

 

 

۶٫۸ زیراب سرور  هيچگونه وجهي به خريدار متخلف از شرايط خدمات تحت هر عنوان مانند ادعاي خسارت يا هزينه مدت باقيمانده سرويس پرداخت نخواهد نمود.

 

۷٫۸ همچنين خريدار متخلف مسئول جبران کليه خسارات مادي و معنوي وارده به شرکت، ساير مشتريان زیراب سرور  و يا IDC سرويس مورد نظر خواهد بود .

 

۸٫۸ استفاده از نرم افزارهاي بدون رعايت حق کپي رايت ايران و بين المللي. نصب ويا استفاده برنامه اي که موجب اختلال در عملکرد سرور گردد تخلف محسوب مي گردد و شركت مي تواند به نحو مقتضي اقدام نمايد.

 

 

 

۹٫۸  ارسال يا اجراي فايلهاي اجرايي مانند فايلهايي با پسوند .exe , .com , .bat , .vbs و امثالهم و در صورت وجود اين فايلها بدون اخطار از فضاي خريدار حذف مي شود و با خريدار بر طبق ضوابط برخورد مي گردد.

 

۱۰٫۸ خريدار مجاز به استفاده از کدهاي مخرب مانند انواع ويروسها و يا سورس هايي که موجب آلودگي يا پايين آمدن امنيت سرور گردد نمي باشد.

 

 

 

۱۱٫۸ استفاده از برنامه هاي ضعيف نگارشي که موجب نفوذ به سرويس وساير سرويسهاي ديگرزیراب سرور  وساير خريداران گردد و با خريدار بر طبق ضوابط برخورد مي گردد.

 

 

 

۱۲٫۸ وجود فايلهاي حاوي ويروس عمدا و يا سهوا در فضاي سرويس مورد خريداري و با خريدار بر طبق ضوابط برخورد مي گردد.

 

۱۳٫۸  ارسال هرزنامه (Spam ) عمدا و يا سهوا (ملاک، گزارش Spam cop يا سايتهاي مشابه و يا بررسي تيم فني زیراب سرور  مي باشد) حتي اگر از سرويس ميل سرويس دهنده ثالثي استفاده شده باشد و با خريدار بر طبق ضوابط برخورد مي گردد.

 

 

 

۱۴٫۸  ارسال ايميل حداکثر  ۱۵ ايميل در ساعت مجاز مي باشد و ارسال ايميل بصورت گروهي و تعداد بالا به هر صورت و شکل ممکن ممنوع است . ملاک ایمیل گروهی شباهت ٢ ایمیل خواهد بود و با خريدار بر طبق ضوابط برخورد مي گردد.

 

 

 

۱۵٫۸ گزارش فني زیراب سرور  و يا IDC که سرور ميزباني در آن مي باشد نسبت به انجام اعمال مغاير قانون زیراب سرور  و با خريدار بر طبق ضوابط برخورد مي گردد.

 

 

 

۱۶٫۸ عدم رعايت قانون جرائم رايانه اي جمهوري اسلامي ايران (خريدار موظف به کسب اطلاع کامل در مورد اين قانون مي باشد) و با خريدار بر طبق ضوابط برخورد مي گردد.

 

 

 

۱۷٫۸  در صورت ارسال اسپم سرویس به مدت ٢٤ و حداکثر یک هفته مسدود خواهد ماند .

 

۱۸٫۸ انجام فعاليتهايي که به هر شکل موجب اختلال در ارائه خدمات زیراب سرور  به خريدار و يا ساير خريداران گردد و با خريدار بر طبق ضوابط برخورد مي گردد.

 

 

 

۱۹٫۸  استفاده از سرويس جهت ايجاد اختلال و يا نفوذ در سيستمهاي اشخاص ثالث و با خريدار بر طبق ضوابط برخورد مي گردد.

 

۲۰٫۸ راه اندازي mail server Open relay و با خريدار بر طبق ضوابط برخورد مي گردد.

 

۲۱٫۸ انجام فعاليت IRC و با خريدار بر طبق ضوابط برخورد مي گردد.

 

۲۲٫۸  عدم رعايت محدوده استفاده از منابع تخصيص يافته در هر سرويس و با خريدار بر طبق ضوابط برخورد مي گردد.

 

۲۳٫۸  مختل كردن امنيت سيستم يا شبكه. در صورت بروز چنين مسائلي زیراب سرور  حق پيگرد قانوني و شکايت از متخلف به مراجع قانوني را محفوظ مي دارد. نمونه هايي از اختلال در امنيت سيستم يا شبكه شامل موارد ذيل مي شود:

 

۱٫۲۳٫۸ دسترسي يا استفاده غير مجاز از داده ها، سيستم يا شبكه، از جمله هر گونه تلاش براي جستجو، اسكن يا آزمايش آسيب پذيري يك سيستم يا شبكه، مداخله در خدمات ارائه شده به هر كاربر، ميزبان يا شبكه، شامل: تلاش براي دسترسي به اطلاعات نامه هاي الكترونيكي، تلاش عامدانه براي پر كردن فضاي يك سيستم، تلاش براي تغيير و يا حذف اطلاعات وب سايتها بدون مجوز از مالکان آنها و …

فصل نهم : محدوده استفاده از منابع CPU , Disk space , Traffic Data transfer , Ram , و …

 

۱٫۹ زیراب سرور  در تعرفه ي خود و يا در سايت اين موارد را مشخص نموده و محدوده استفاده از منابع سرويسهاي زیراب سرور  براي عموم سرويسها در تعرفه درج شده است . ليکن موارد زير نيز بايد در نظر باشند.

         حداکثر CPU در ميزباني اشتراکي معمولی حداکثر ۴۸۰ مگاهرتز

        حداکثر CPU در ميزباني اشتراکي سازمانی حداکثر ۸۰۰ مگاهرتز

    حداکثر Ram در ميزباني اشتراکي معمولی ١٥٠ مگا بايت

حداکثر Ram در ميزباني اشتراکي سازمانی ٢٠٠ مگا بايت

حداکثر Data Transfer مجاز بر اساس مشخصات مندرج درتعرفه

حد اکثر Disk Space بر اساس مشخصات مندرج درتعرفه

 

۲٫۹ ملاک تشخيص، نرم افزارهاي کنترلي و واحد فني زیراب سرور  خواهد بود.

 

۳٫۹ زیراب سرور  در صورت تجاوز منابع سرويس کاربر از حدود تعيين شده، حق قطع سرويس بدون اخطار قبلي تا تعيين وضعيت را خواهد داشت و مراتب را به اطلاع خريدار خواهد رساند. در اين صورت، شرکت، پس از ارتقا سرويس توسط خريدار ويا کاهش مصرف، اقدام به ارائه سرويس دهي خواهد نمود.

 

۴٫۹ در صورتيکه خريدار در استفاده از برخي منابع که قابل اندازه گيري نيستند از حد استاندارد سرويس تجاوز نمايد به تشخيص بخش فني، زیراب سرور  حق قطع سرويس تا تعيين تکليف جديد را دارد.

فصل دهم : محتوا

 

۱٫۱۰ سرويسهاي زیراب سرور  مي بايست در جهت مقاصد قانوني استفاده گردد. انتقال، نگهداري يا انتشار هر گونه اطلاعات يا داده که مخالف هر قانون اجرايي باشد يا مستقيما به تخلف از قانون خاصي کمک کند ممنوع است. اين مورد مي تواند شامل موارد زير باشد ( البته محدود به موارد زير نيست)

 

قرار دادن هرگونه داده تحت پوشش قانون کپي رايت بدون مجوز

 

استفاده غير مجاز از علائم و اسامي تجاري ديگران .

 

استفاده غير مجاز از لوگو هاي ديگران .

 

هرگونه تخلف از قانون جرايم رايانه اي ايران .

 

اهانت به هر شخص، گروه، سازمان، قوم يا کشور .

 

انتشار اکاذيب عليه ديگران .

 

کلاه برداري هاي اينترنتي و هرگونه عاملي که موجب فريب بازديدکنندگان شود.

 

سايتهاي فعال در زمينه HYIP ويا داراي سيستم هرمي .

 

فروش يا تبليغ هرگونه کالا يا خدمات غير مجاز طبق قوانين جاري ايران و کشوري که سرورها در آن قرار دارد .

 

سايتهاي مرتبط يا حامي گروههاي شناخته شده تروريست بين المللي .

 

استفاده از سرويس هاي زیراب سرور  براي نگهداري، ارسال، نمايش، انتقال، تبليغ يا هر عمل مشابه بر روي داده هاي مرتبط با مسائل جنسي و غير اخلاقي به هر شکل .

 

 

 

۲٫۱۰ مسئوليت محتواي درج شده در سرويس تامين شدۀ خريدار ويا متصل به دامنه خريداري شده از زیراب سرور  تماما بر عهده خريدار است . اين مسئوليت شامل موارد تخلف عمد وسهو ويا مواردي که توسط اشخاص ثالث نيز انجام مي پذيرد خواهد بود.

 

۳٫۱۰ در صورت عدم رعايت قانون جرائم رايانه اي جبران کليه خسارات و هزينه هاي مادي ومعنوي کلي وجزئي وارد بر زیراب سرور  در پاسخگوئي به مراجع ذيصلاح بر عهده خريدار خواهد بود.

 

۴٫۱۰ زیراب سرور  برطبق قانون موظف است در صورت برخورد با موارد مجرمانه نسبت به انسداد سرويسها واقامه دعوا وارائه اطلاعات خريدار که محتواي مجرمانه در سرويس خود ويا در سرويس متصل به دامنه خود را دارد به مراجع قضائي اقدام نمايد.

فصل يازدهم : مسئوليت خريدار

 

۱٫۱۱ خريدار موظف است که کليه مواد توافقنامه، ضوابط زیراب سرور  و قوانين جمهوري اسلامي ايران را رعايت نمايد. درصورت عدم رعايت، زیراب سرور  حق قطع سرويس به صورت موقت يا دائم و پيگرد قانوني ودريافت خسارت از خريدار را دارد وخريدار موظف به جبران کليه خسارات و هزينه وارده بر زیراب سرور  مي باشد همچنين هيچ وجهي بابت فسخ سرويس و يا ايام باقيمانده سرويس يا خسارت وارده به خريدار متخلف، پرداخت نخواهد شد.

 

۲٫۱۱ خريدار مسئول عملکرد خود در رابطه با سرويس تهيه شده مي باشند همچنين مي بايست به حقوق ساير خريداران زیراب سرور  احترام بگذارد. زیراب سرور  حق تعليق يا قطع دائم سرويس خريداراني که به صورت خواسته يا ناخواسته موجب اختلال در سرويس ساير خريداران مي گردد را براي خود محفوظ مي دارد. ضمناً خريدار حق هيچ گونه اعتراضي را نخواهد داشت.

 

۳٫۱۱ به غير از آن دسته از قوانين که مستقيما به نحوه استفاده از سرويس برمي گردد که با پايان سرويس به پايان مي رسد. بندهاي ديگر قوانين پابرجا بوده و خريدار همواره موظف به رعايت قوانين عمومي وحقوقي زیراب سرور  خواهد بود.

 

۴٫۱۱ کليه مسئوليتهاي عدم استفاده صحيح از سرويس خريداري شده با خريدار مي باشد و زیراب سرور  تنها مسئول ارائه سرويس استاندارد و بر اساس تعهدات فني اعلام شده در بسته هاي ميزباني خود مي باشد.

فصل دوازدهم : گارانتي و پشتيباني

 

۱٫۱۲ زیراب سرور  تنها مسئوليت سرويس دهي در حوزه خريد را دارد. در خصوص اختلالات و موارد ديگر مانند ارتباط اينترنت خريدار و برنامه نويسي وب ونرم افزارها و مشکل دامنه اي که نزد ديگران ثبت شده است مسئوليتي متوجه زیراب سرور  نمي باشد.

 

۲٫۱۲ ملاک وجود اختلال در سرويس، گزارش واحد فني و يک سايت مانيتورينگ معتبر که بايد توسط زیراب سرور  تائيد شده باشد، است.

 

۳٫۱۲ زمان اختلال در سرويس خريدار در صورت درخواست کتبي وي با اعلام مدت اختلال و تائيد واحد فني در صورتي که ميزان تجمعي آن از ابتداي دوره از ٠.٢% کل دوره بيشتر باشد به مدت سرويس افزوده مي گردد .

 

۴٫۱۲ ارائه خدمات پشتيباني در زیراب سرور  بر مبناي پرتال پشتيباني وبه صورت ٢٤ ساعته و هفت روز هفته مي باشد. ضمناً به درخواستهايي که از طريق ايميل، و يا تلفن اعلام گردد نيز رسيدگي مي شود. خدمات پشتيباني از طريق تلفن واحد میزبانی وب و ثبت دامنه و سرور نیز همه روزه از ساعت ٩ الی ۲۰ و سایر واحد ها روز های اداری ٩ الی ١٧ انجام مي گردد.

 

۵٫۱۲ نحوه ارتباط مستند خريدار براي درخواستهاي گارانتي و پشتيباني بايد از طريق پرتال پشتيباني باشد که زمان دقيق ارسال درخواست، زمان دقيق رسيدگي وهويت خريد مشخص باشد.

 

۶٫۱۲ عدم رضايت از خدمات بخش پشتيباني و فني مي بايست به سرعت (ظرف ٢٤ ساعت) از زمان وقوع به واحد شکايات و يا دفتر مديريت از طريق پرتال پشتيباني اعلام گردد.

 

۷٫۱۲ سرويس ها و رو يه عمومي زیراب سرور  بر اساس استاندارد فني بين المللي و مصالح زیراب سرور  تعريف شده و براي خريدار خاص غير قابل تفکيک و تغيير است و خريدار موظف است بررسي لازم خود را قبل از خريد سرويس بعمل آورده باشد.

 

۸٫۱۲ زیراب سرور  مسئوليتي در قبال عدم تطابق سرويس خريداري شده با نياز مشتري ندارد.

 

۹٫۱۲ زیراب سرور  نسبت به نصب و عملياتي شدن نرم افزارهائي که مورد تائيد بخش فني نمي باشد مسووليتي ندارد.

 

۱۰٫۱۲ ميزان مسئوليت زیراب سرور  در مقابل حوادث نا خواسته و خسارات غير مستقيم وارد بر خريدار در استفاده از سرويس و يا اطلاعات خريدار محدود به بند خسارات اين قانون خواهد بود.

 

۱۱٫۱۲ حداکثر زمان پاسخگویی به تیکت ها و درخواست های پشتیبانی ۱۶ ساعت كاري پس از ثبت آن می باشد . درخواست ها و مشکلاتی که نیاز به بررسی بیشتر و پیگیری داشته باشد حداکثر طی ٧ روز كاري پاسخ داده خواهند شد .

فصل سيزدهم : ضوابط خاص دامنه

 

 

۱٫۱۳ تمديد يك دامنه تاريخ گذشته در صورت امکان تمديد، ممکن است داراي جريمه تاخير نسبت به تعرفه عادي باشد که اين جريمه مطابق با قوانين ICANN و ثبت کننده اصلي وضوابط زیراب سرور  اخذ مي گردد.

 

۲٫۱۳ تاريخ مستند براي مدت ثبت دامنه، whois هاي بين المللي مي باشد. (در خصوص دامنه هاي ir. استعلام از ثبت کننده مستند خواهد بود.)

 

 

 

۳٫۱۳ اگر در سفارش خريدار، دامنه اي باشد که ثبت کننده مرجع آن را ثبت ننمايد و يا در حين تکميل مراحل ثبت، آن دامنه توسط شخص ديگري ثبت گردد و يا انتقال دامنه اي به زیراب سرور  باشد که به هر دليل انجام نگردد، زیراب سرور  تنها موظف به بازگرداندن هزينه ثبت و يا انتقال آن دامنه به حساب خريدار در پرتال کاربران مي باشد.

 

۴٫۱۳ در صورت درخواست انتقال يک دامنه به پنلي خارج از زیراب سرور  از طريق پرتال کاربران زیراب سرور  حق ممانعت از تکميل مراحل انتقال را ندارد.

 

 

 

۵٫۱۳ از آنجا که زیراب سرور  ثبت و تمديد دامنه و انتقال براي خريدار را به صورت واسط انجام مي دهد عدم پذيرش توسط ثبت کنندگان بين المللي ويا ثبت کننده .ir نسبت به ثبت و يا تمديد دامنه به هر دليل مسئوليتي را متوجه زیراب سرور  نخواهد کرد.

 

۶٫۱۳ خريدار موظف است قبل از ثبت دامنه نسبت به حقوق مالکيتي دامنه براي خود تحقيق لازم را به عمل آورده وزیراب سرور  در صورت ادعاي شخص ثالث صاحب حق مورد تائيد زیراب سرور  و مراجع ذيصلاح ايراني وبين المللي آن دامنه را مسدود نموده و به راي مراجع ويا قوانين بين المللي عمل مي نمايد.

 

 

 

۷٫۱۳ در ثبت دامنه های “.بازار” دامنه هایی که دارای Variant های گوناگون ( حالت های نوشتاری مختلف با حروف فارسی و یا عربی) باشند و یکی از حالت های نوشتاری آن توسط شخصی ثبت گردد سایر حالت های نوشتاری فقط و فقط برای آن شخص قابل ثبت می باشد و ثبت حالت های دیگر علی رغم آزاد بودن دامنه برای شخص یا اشخاص دیگر مجاز و امکان پذیر نخواهد بود.

 

 

 

۸٫۱۳ حداقل طول هر دامین باید ٣ حرف باشد. دامنه‌های یک حرفی و دو حرفی قابل ثبت نیستند.

 

۹٫۱۳ استفاده از _ (خط زیر) یا فاصله یا نیم فاصله یا نقطه یا کاما در نام دامنه ممکن نیست.

 

۱۰٫۱۳ ثبت برخی اسامی واحدهای اداری کشور منحصراً در اختیار واحدهای ذیربط است. نام کشور (به هر صورت)، نام استان‌ها، فرمانداری، شهرستان‌ها و شهرها از این جمله ‌اند.

 

 

 

۱۱٫۱۳ ثبت اسامی آثار طبیعی، آثار تاریخی، فرهنگی و ملی، اسامی مذهبی و اسامی مشاهیر در اختیار واحدهای ذیربط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است مگر آنکه آن وزارتخانه مجوز کتبی برای غیر صادر کند.

 

 

 

۱۲٫۱۳ ثبت دامنه‌های ac.ir, sch.ir تنها برای آموزشگاها، دانشگاها و مؤسسات آموزشی دارای مجوز وزارت آموزش و پرورش و ارائه کپی مجوز مذکور و درخواست کتبی در سربرگ موسسه میسر خواهد بود. ضمناً ac.ir تنها برای مؤسسات آموزشی دارای مجوز دارای مجوز وزارت علوم، وزارت بهداشت، مجلس شورای اسلامی، شورای عالی انقلاب فرهنگی ثبت می‌شود.

 

١٣.١٣ ثبت دامنه‌های gov.ir, org.ir تنها برای سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی، همراه با ارائه درخواست کتبی با مهر و امضای معتبر آن سازمان میسر خواهد بود.

 

 

 

۱۴٫۱۳ ثبت دامنه‌های net.ir تنها برای شرکت‌های ICP / ISP خدمات دهنده اینترنت دارای مجوز رسمی قابل ثبت است.

 

۱۵٫۱۳ دامنه‎هاي co.ir تنها براي شرکتهاي ثبت شده، همراه با ارائه روزنامه رسمي ثبت زیراب سرور  امکان‎پذير است.

 

۱۶٫۱۳ دامنه‌های رزرو شده مانند web.co – web.net و … قابل ثبت نیستند.

 

 

 

۱۷٫۱۳ قیمت‌های فوق قیمت قطعی ثبت دامنه نیستند. در برخی موارد زیراب سرور  اصلی ثبت‌کننده برای دامین های خاص هزینه‌های بالاتری را پیشنهاد می‌کند که امکان ثبت با قیمت‌های معمولی وجود نخواهد داشت. در این صورت مابه‌التفاوت اخذ خواهد شد و یا سفارش لغو می‌شود.

 

 

 

۱۸٫۱۳ تأیید نهایی ثبت دامنه در برخی موارد ممکن است حداکثر ٤٨ ساعت تا ۷۲ساعت  زمان ببرد.

 

۱۹٫۱۳ دامنه های فارسی دامنه هایی هستند که نام آن ها با حروف فارسی درج می شود؛ مثل «زیراب سرور .com».

 

۲۰٫۱۳ امکان ثبت دامنه های فارسی با پسوند ir وجود ندارد. همچنین استفاده از فاصله یا نیم فاصله در زمان ثبت دامنه فارسی مجاز نمی باشد.

 

۲۱٫۱۳ برای راه‌اندازی وب‌سایت و یا ایجاد ایمیل اختصاصی با برند تجاری؛ شما بایست نام دامین مناسبی را ابتدا به ثبت رسانده و برای آن خدمات هاستینگ (میزبانی وب) نیز سفارش دهید. نام دامین تنها آدرس سایت و برند شماست و خدمات هاستینگ جهت راه‌اندازی وب‌سایت و ایمیل الزامی است.

 

۲۲٫۱۳ در دامنه های فارسی (IDN) نام دامنه تنها می تواند شامل اعداد و حروف فارسی و علامت – (خط تیره یا منها) باشد.

 

۲۳٫۱۳ در دامنه های فارسی می توانید از حروف «ء، ئ، ؤ، أ، آ، ة» نیز در نام دامنه استفاده کنید.

 

۲۴٫۱۳ در دامنه های فارسی استفاده از علامتهایی مانند تنوین، تشدید، سکون، فتحه، کسره و ضمه در نام دامنه مجاز نیست.

 

۲۵٫۱۳ استفاده از حروف لاتین در نام دامنه های فارسی مجاز نیست.

 

۲۶٫۱۳ نام دامنه های فارسی نمی توانند با عدد آغاز یا به عدد ختم شوند. همچنین دامنه های فارسی نمی توانند تنها از عدد تشکیل شده باشند.

 

۲۷٫۱۳ طول نام دامنه های فارسی می تواند تا ٣٠ کاراکتر باشد.

 

۲۸٫۱۳ شرایط و قوانین ثبت دامنه ملی : ثبت دامنه های ملی منوط به مطالعه و پذیرش موافقتنامه ثبت دامنه مرکز ثبت دامنه کشوری ایران در آدرسhttps://www.nic.ir/Domain_Register_Policyتوسط خریدار می باشد.

فصل چهاردهم : ضوابط خاص ميزباني

 

۱٫۱۴ زیراب سرور  مسئوليتي در قبال تحويل داده هاي موجود در فضاي ميزباني وب به خريدار نداشته و خريدار موظف به استفاده از FTP خواهد بود.

 

۲٫۱۴ زیراب سرور  مسئوليتي نسبت به بارگذاري اطلاعات (Upload) در فضاي ميزباني خريدار و يا دریافت (download) اطلاعات وي به صورت رايگان ندارد.

 

۳٫۱۴ زیراب سرور  مسئوليتي نسبت به نصب نرم افزار براي خريدار به صورت رايگان ندارد.

 

۴٫۱۴ زیراب سرور  تلاش خود را جهت راهنمايي خريدار در مسائل فني مي کند ولي خريدار خود مسئول است با اطلاعات فني سرويس ميزباني وب آشنائي داشته و زیراب سرور  مسئوليتي نسبت به آموزش نحوه بهره برداري صحيح از سرويس ندارد.

فصل پانزدهم : ضوابط خاص اجاره سرور اختصاصي

 

 

 

۱٫۱۵ زیراب سرور  مسئوليتي در قبال پشتيباني فني سرور اختصاصي به خريدار نداشته و خريدار موظف به استفاده از ارتباط ريموت خواهد بود مگر آنکه خلاف آن در تعرفه اعلام شده باشد

 

۲٫۱۵ زیراب سرور  تنها در صورت بروز مشکلاتي که موجب عدم دسترسي به سرور از راه دور مي گردد مسئول پشتيباني فني سرور بوده و البته در صورتي که بروز مشکل به خاطر سو عملکرد خريدار باشد هزينه پشتيباني طبق فاکتورهاي IDC از خريدار اخذ خواهد شد

 

۳٫۱۵ مالک تجهيزات و سخت افزار سرور اختصاصي، زیراب سرور  مي باشد و پرداخت هزينه اجاره سرور موجب بروز حقي براي خريدار نمي گردد

 

۴٫۱۵ در صورت بروز مشکل سخت افزاري که موجب عدم دسترسي به سرور شود خريدار موظف به اعلام مورد به بخش پشتيباني زیراب سرور  بوده و زیراب سرور  پس از اطلاع موظف به تعويض سخت افزار معيوب به صورت رايگان مي باشد.

فصل شانزدهم : ساير ضوابط خاص

 

 

۱٫۱۶ خريدار موظف است سرويسهايي که نزد زیراب سرور  تمديد مي نمايد را از نظر تمديد شدن کنترل نموده ودر صورت عدم اعمال مراتب تمديد توسط شرکت، حداکثر ۷ روز تقويمي پس از زمان انقضاﺀ مراتب را کتبا به مقام مسئول و يا واحد شکايات ارسال نمايد.

 

۲٫۱۶ توافقات خاص تنها به صورت کتبي و با مهر و امضاﺀ مجاز زیراب سرور  معتبر خواهد بود و توافقات با پرسنل به صورت کتبي يا شفاهي و يا به هر شکل ديگر از درجه اعتبار ساقط است .

 

۳٫۱۶ خريدار موظف است تحويل، تطابق واجراي صحيح سرويس خريداري شده را کنترل نمايد.

 

۴٫۱۶   زیراب سرور  هيچ مسئوليتي براي بدست آوردن دامنه از دست رفته و يا اطلاعات حذف شده از روي سرورهاي ميزباني پس از اتمام قرارداد نخواهد داشت .

 

۵٫۱۶ مسئوليت اطلاع از زمان انقضا سرويس وکنترل آنها بر عهده خريدار مي باشد ليکن شرکت، انقضاء سرويسهاي خريدار را از يك ماه قبل از طريق پست الکترونيک به وي يادآوري مي نمايد و عدم دسترسي خريدار به پست الکترونيکي خود، مسئوليتي را براي زیراب سرور  ايجاد نخواهد کرد.

 

۶٫۱۶ وضعيت اعتبار، فهرست سرويسها و پرداختهاي خريدار در حساب کاربري وي در پرتال کاربران قرار دارد و همواره وي مي تواند براي آگاهي از وضعيت عملکرد خود از طريق شناسه و کلمه عبور خود به آن مراجعه نمايد.

 

۷٫۱۶ مدت زمان قطع سرويس ناشي از عدم پرداخت مطالبات شرکت، بررسي جرائم و اعمال تشخيص کارشناسي به مدت زمان سرويس دهي افزوده نمي گردد.

 

۸٫۱۶  امکان دريافت هرگونه سرويس هديه و يا کمک هزينه هاي پيش بيني شده در برخي از سرويسها تنها در هنگام خريد بسته وجود دارد و طي مدت قرارداد امکان رجوع به آن وجود نداشته و در صورت عدم استفاده هزينه آن به حساب کاربري خريدار واريز نمي شود.

فصل هفدهم : نسخه پشتيبان (Backup)

 

۱٫۱۷ به طور کلي مسئوليت تهيه نسخه پشتيبان از داده ها و فايلها با خود خريداران بوده و همه خريداران مي بايست پشتيبان کليه داده هاي مورد نياز خود را در جايي غير از تجهيزات و سرورهاي زیراب سرور نگهداري نمايند. در صورت بروز هر مشکل و عدم توانايي بازگرداندن اطلاعات از آرشيو بکاپ هيچگونه اعتراضي مسموع نخواهد بود و زیراب سرور در اين زمينه هيچگونه مسئوليتي ندارد.

 

۲٫۱۷ مسئوليت بکاپ گرفتن در سرويس هاي سرورهاي اختصاصي صرفا به عهده خود خريدار مي باشد و زیراب سرور  در اين زمينه هيچگونه مسئوليتي ندارد

 

۳٫۱۷  زیراب سرور  جهت امنيت بيشتر، از کليه فايلهاي خريداران ( به جز سرویس میزبانی فایل) بصورت ماهیانه نسخه پشتيبان تهيه مي کند. اين نسخه پشتيبان حداقل تا ١ ماه و حداکثر تا ٣ ماه پس از منقضی شدن سرویس کاربر نگهداري خواهد شد.

 

۴٫۱۷ تمام نسخه هاي پشتيبان بر روي محلي خارج از دسترسي خريدار نگهداري مي شود

 

۵٫۱۷  زیراب سرور  تعهدي نسبت به ارائه رايگان داده هاي موجود در آرشيوهاي خود به خريدار ندارد.

 

۶٫۱۷  زیراب سرور هيچگونه مسئوليتي در مورد صحت نسخه پشتيبان و بروز بودن آنها را ندارد.

 

۷٫۱۷ سرویس های میزبانی فایل به علت حجم بالای ارائه شده امکان بک آپ گیری ندارند.

فصل هجدهم : شرايط و قوانين مالي

 

١٨.١ نحوه پرداخت در پرتال کاربران درج شده است. به طور عمومي خريدار موظف است مدارک پرداخت خود را تا پايان مدت سرويس نگهداري نمايد.

 

۲٫۱۸ خريدار موظف است پرداخت خود را به طور نقدي و يا در وجه حسابهاي اعلام شده در پرتال کاربران بپردازد. در شرايطي که  زیراب سرور در راستاي مساعدت با خريدار اقدام به پذيرش چک مدت دار در خصوص فاکتور وي نمايد، با عدم وصول وجه چک، خريدار موظف است در روز سررسيد فورا اقدام به واريز وجه به حسابهاي اعلام شده نمايد و لاشه چک خود را دريافت نمايد در غير اين صورت هزينه تاخير در وصول اسناد ،پيگيري هاي حقوقي ، اياب و ذهاب و ساير موارد نيز بر عهده خريدار خواهد بود ضمناً در اينگونه موارد زیراب سرور  حق دارد ضمن تعليق سرويس، فاکتور خريداري که قسمتي از وجه آن در زمان مورد توافق وصول نشده را باطل نموده وخسارات وارده بر زیراب سرور  وهزينه سرويس را از آن کسر نمايد.

 

۳٫۱۸ به دليل محدوديت هاي نگهداري داده هاي حسابداري، فيش بانکي و يا حواله اي که براي افزايش اعتبار و يا پرداخت يک صورت حساب، تنها تا ٦ ماه پس از واريز قابليت استفاده را خواهد داشت.

 

۴٫۱۸ شرکت، حق تامين و وصول کليه مطالبات و جرائم ، سود تاخير در پرداخت و ساير هزينه هاي خود از محل قطع موقت و يا دائم کليه سرويسها و اعتبارات خريدار نزد خود را خواهد داشت و در صورتيکه خريدار فورا به اخطار اعلام شده از سوي زیراب سرور توجه ننمايد حق هر گونه اعتراض بعدي را از خود سلب مي نمايد لازم به ذکر است مدت قطعي سرويس ناشي ازعدم پرداخت مطالبات زیراب سرور  به مدت سرويس دهي افزوده نخواهد شد و کليه مسئوليتهاي ناشي از اين نوع قطع سرويس برعهده خريدار ميباشد.

 

۵٫۱۸ در صورتيکه  زیراب سرور تشخيص دهد هر يک از سرويسها و يا کالاي خريداري شده يک خريدار درزمان تحويل، با حجم بيشتر و يا باامکانات بهتر ويا زمان طولاني تر و يا هر مورد هزينه بر بالاتري از مشخصات مندرج در فاکتور مورد استفاده وي قرار گرفته و يا به هر دليل خريدار به اين حجم بيشتر و يا امکانات بهتر و منابع بيشتر ويا زمان طولاني تر دست پيدا کرده است، حق خواهد داشت مبلغ ما به تفاوت تعرفه اي آنرا از خريدار دريافت نمايد؛ پرداخت اين هزينه براي خريدار اجباري مي باشد و زیراب سرور  حق استيفا طلب خود را از نحوه دريافت بدهي هاي خريدار خواهد داشت.

 

۶٫۱۸  زیراب سرور براي گسترش خدمات و افزايش سرويس دهي به خريداران خود در بازه هاي مختلف زماني اقدام به انتشار و توزيع بنهاي خريد مي نمايد. لازم به ذکر است که زیراب سرور  در پذيرش و يا عدم پذيرش اين بنها دربازه هاي تخفيف و ايام خاص مختار مي باشد.

 

۷٫۱۸ براي خريد يک سرويس ميزباني و يا يک بسته نرم افزاري امکان پذيرش بيش از يک بن وجود ندارد.

 

۸٫۱۸ هيچ يک از کمک هزينه ها و خدمات مازاد بسته ها قابل تبديل به ارزش ريالي و کسر از فاکتور نمي باشد.

 

۹٫۱۸ بازگشت پول : این گارانتی صرفا به مشتریانی تعلق خواهد گرفت که مشکل اعلام شده توسط ایشان مربوط به سرویس دهنده بوده و توسط پشتیبانی قابل حل نباشد تعلق خواهد گرفت .

 

۱٫۹٫۱۸ کليه سرويس هاي زیراب سرور به استثناي سرويس هاي اعلام شده در زير داراي ضمانت برگشت وجه از زمان پرداخت مي باشند . سرويس هايي که ضمانت برگشت پول ندارند عبارتند از: ثبت انواع دامنه سرور مجازی ١ ماهه لایسنس و نرم افزار های خریداری شده آی پی های اختصاصی گواهی های SSL طراحی

 

۲٫۹٫۱۸ برگشت پول با درخواست کتبي مالک تنها با حضور وي يا نماينده قانوني او در محل  زیراب سرور يا از طريق اعلام يک شماره کارت توسط خريدار و واريز اينترنتي به آن حساب از طريق سيستم اينترنتي انجام خواهد شد .

 

۱۰٫۱۸ بدهي ها :

 

۱٫۱۰٫۱۸  زیراب سرور  با اعلام و اخطار قبلي در خصوص تسويه بدهي هاي معوق حق قطع سرويسي که خريدار براي آن بدهکار است و يا ساير سرويسها و خريدهاي قبلي خريدار را داشته و مي تواند در صورت تمايل با تملک برخي از آنها معادل مبلغ آن در فاکتور فروش (نسبت به مدت اعتبار آن به کل زمان سرويس) از ميزان بدهي (اصل بدهي، جرائم و يا خسارات وارده بر شرکت) کسر نمايد

 

۱۱٫۱۸ جرائم :

 

۱٫۱۱٫۱۸  زیراب سرور  حق دريافت هزينه براي تاخير مشتري در تمديد به موقع سرويسهاي دامنه ميزباني و امثالهم را خواهد داشت.

 

۲٫۱۱٫۱۸  زیراب سرور  حق دريافت هزينه فني جهت رفع مسدودي يک سرويس را خواهد داشت.

 

۱۲٫۱۸ مدت زمان اعتبار قیمت ارائه شده فاکتور و صورت حساب ها نیز ١ ماه از تاریخ صدور خواهد بود .

 

۱۳٫۱۸  بازده زمانی دعوت وجه سرویس های نمایندگی هاستینگ و هاستینگ تمامی سرویس ها هفت روزه می باشد.

 

فصل نوزدهم : فورس ما ژور

۱٫۱۹  زیراب سرور  هيچگونه مسئوليتي در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلاياي طبيعي، جنگ، شورش، آشوب اجتماعي، انفجار، اعتصاب، محدوديتهاي دولتي و تحريم را ندارد. با اين حال در صورت بروز چنين مواردي زیراب سرور  تلاش خود را براي کاهش اثرات اين موارد مي نمايد. بروز هر يک از موارد فورس ماژور موجب تخطي خريداران از شرايط خدمات نخواهد شد. تحريم و عدم امکان تبادل ارز از موارد فورس ماژور خواهد بود.

فصل بيستم : انقضاء و تمديد خدمات

 

۱٫۲۰ تاريخ تمديد يک سرويس منقضي شده، از زمان تاريخ انقضاء قبلي خواهد بود همچنين  زیراب سرور  مسئوليتي در قبال نگهداري و ارائه اطلاعات و داده هاي خريدار پس از تاريخ انقضا نخواهد داشت.

فصل بيست و يکم : پذيرش مواد توافقنامه و ضوابط

 

۱٫۲۱ با پرداخت مبلغ فاکتور و يا عضويت در سايت شرکت، خريدار مواد توافقنامه و ضوابط زیراب سرور را پذيرفته و نيازي به اخذ امضاء از خريدار وجود ندارد.

فصل بيست و دوم : رويه حفاظت

 

 ۱٫۲۲ زیراب سرور  درقبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصي خريدار مسئول بوده و حق استفاده وارائه به اشخاص ثالث ويا استفاده تبليغاتي را ندارد وتنها در صورت دريافت حکم قضائي اطلاعات شخص مورد تقاضا را بنا بر ضرورت قانوني در اختيار مقام قضائي قرار خواهد داد. اطلاعات مندرج در Whois دامنه به دليل قابل رويت بودن براي عموم از اين قاعده مستثني مي باشد.

فصل بيست و سوم : خسارت و رفع مسئوليت

 

۱٫۲۳ خدمات زیراب سرور  به همان شکلي که هستند ارائه مي شوند و هيچگونه گارانتي صريح و ضمني شامل آنها نمي گردد. ضمناً هيچگونه ضمانتي مانند مطابق نياز خريدار بودن، بي عيب بودن، عدم قطعي، امنيت و … ارائه نمي شود. همه ضمانتهاي کتبي و شفاهي در مورد سرويسهاي زیراب سرور  که توسط کارکنان يا نمايندگان و يا سايرين ارائه شوند فاقد اعتبار مي باشند. زیراب سرور  هيچگونه خسارتي بابت عملکرد سرويس خود به هر نحو نمي پردازد. زیراب سرور تحت هيچ شرايطي مسئول حوادث احتمالي (مانند از دست رفتن داده ها روي سرور) نخواهد بود.

 

۲٫۲۳ سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به خريدار براي هريک از انواع سرويسها حداکثر معادل هزينه پرداختي آن سرويس توسط خريدار بوده و زیراب سرور  هيچگونه مسئوليتي در قبال جبران خساراتي مازاد بر اين مبلغ نخواهد داشت

فصل بيست و چهارم : سلب اختيار

 

۱٫۲۴ عدم اجراي بخشي از ضوابط و مواد توافقنامه زیراب سرور  نسبت به خريدار يا ديگران به منزله سلب حق اجراي مواد توافقنامه از زیراب سرور  نمي باشد.

logo-samandehi