سوالات متداول

سوالات متداول

سوالات متداول

با سلام لیست نیم سرور های ما زیاد می باشد  سرویس که خریداری شد با درخواست تیکت یا بصورت ایمیل ارسال می شود

شاید تا بحال برای شما پیش آمده باشد که بخواهید یک بانک اطلاعاتی mysql را تعمیر کنید، اما به دلیل عدم وجود یا دسترسی کنترل پنل دچار سر در گمی شده باشید.
در صورتی که به سرویس خود دسترسی root دارید به سادگی می توانید با استفاده از mysqlcheck دیتابیس مورد نظر خود را تعمیر نمائید.
کافی است به سرور خود از طریق ssh وارد شده و دستور زیر را اجرا کنید:

mysqlcheck -p –repair –auto-repair database_name

بجای database_name بایستی نام بانک اطلاعاتی مورد نظر خود را قرار دهید.

– ممکن است پس از اجرای دستور فوق رمز mysql از شما پرسیده شود؛ در صورتی که آنرا به یاد ندارید می توانید آنرا تغییر داده و یا از مسیر زیر آنرا مشاهده فرمائید:

cat /root/.my.cnf

بله شما می توانید با استفاده از بانک های  ،ملت،و درگاه پرداخت انلاین  آرین پال پرداخت آنلاین انجام دهید

ارسال ایمیل انبوه/اسپم/هرزنامه بروی سرورهای هاست اشتراکی لینوکس/ویندوز به هر دلیل و به هر عنوان مطابق با بند ۳ قوانین استفاده از سرویس های ما ممنوع و غیر مجاز بوده و با متخلفینی که این بند را عمداً یا سهواً رعایت نمی کنند به شدت برخورد می شود.
چانچه مشترکی اصرار به ارسال ایمیل انبوه داشته باشد بایستی برای کار خود سرویس VPS یا Dedicated تهیه نماید که اطلاعات آن در سایت بطور کامل درج شده است.

متن کامل بند فوق:
“۳- ارسال هرزنامه (Spam):
ارسال حجم زيادي پيامهاي غير ضروري و يا بازرگاني از طريق اينترنت (كه به اين عمل ارسال اسپم مي گويند) بدون توجه به اينكه اين عمل ظرفيت سرور را پر مي كند يا در سرويس دهي به مشتريان زیراب سرور  اختلال ايجاد مي نمايد يا خير، ممنوع است. هر گونه توزيع و يا فروش نرم افزارهايي که براي ارسال هرزنامه به کار مي روند نيز، بر روي سايتهايي که بر روي سرورهاي اين شرکت قرار دارند، ممنوع است. متخلفين از اين بند مي بايست جريمه اي معادل حداقل ۱,۰۰۰,۰۰۰ ريال بپردازند و سايت آنها نيز بلافاصله مسدود خواهد شد. زیراب سرور  اين حق را براي خود محفوظ مي دارد كه به صلاحديد خود در مورد اينكه چه موردي تخلف از اين بند را مشخص مي كند، تصميم گيري نمايد.”

سرویس قوق به همین دلیل مسدود/متوقف (Suspend) شده است.
در این مرحله شما باید متعهد و ملزم به رعایت بند فوق گردید، در غیر اینصورت و با تکرار تخلف فوق، سرویس شما بطور کامل و بدون اطلاع قبلی از روی سرور حذف خواهد شد

تعریف هاست نامحدود:
“استفاده نامحدود تا زمانی که برای سایرین مشکلی بوجود نیاورد و کارکرد سرویس آنها را مختل نکند.”

بنابراین تازمانی که به منابع سرور فشاری وارد نشود می توانید آزادانه از آن استفاده نمائید و محدودیتی در استفاده شما از پیش تعیین نشده است.

برای باز شدن IP های بلوک شده سرور خود در دیتاسنتر Hetzner:

لطفاً فرم زیر را دانلود کرده و موارد خواسته شده را به دقت پر و امضاء فرمائید و سپس فرم تکمیل شده را برای ما فاکس یا ایمیل کنید تا آنرا برای دیتاسنتر ارسال نماییم.
توجه داشته باشید در قسمت توضیحات باید اقدامات انجام شده در خصوص بررسی و رفع مشکل را بطور مختصر شرح دهید.

لینک دانلود فرم: http://www.hetzner.de/pdf/en/Comment_Serversuspension.pdf

کارکترهای مجاز عبارتند از : حروف a تا z ، اعداد ۰ تا ۹ و خط تیره ( – ) ، در ضمن حروف کوچک و بزرگ تفاوتی نمی کند .

انتقال backup از پنل مشابه به پنل مشابه مانند directadmin به directadmin و یا برای مثال cpanel به cpanel رایگان است و بدون هزینه انجام می شود.
برای انتقال از پنلی به پنلی دیگر (پنل غیر مشابه) بابت هر Account Backup مبلغ ۵۰۰۰ تومان دریافت می گردد.
لطفاً مبلغ تبدیل backup مورد نظر را به حساب شرکت واریز کرده و در همین تیکت اطلاع دهید تا پس از تائید بخش فروش درخواست شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

.VPS که مخفف Virtual Private Server به معناي سرور اختصاصي مجازي مي باشد و گاهي از آن به عنوان VDS يا Virtual Dedicated Server نيز نام مي برند، به طور ساده به سرويس هاي ميزباني فضايي گفته مي شود که همانند يک سرور اختصاصي مستقل با دسترسي سطح بالا به سرور عمل مينمايند لکن بصورت چندگانه و با هم بر روي يک سرور فيزيکي قرار مي گيرند. به عبارت بهتر، با استفاده از تکنولوژي مانند Virtuozzo و با بهره گيري از سخت افزارهاي بسيار قوي و پيشرفته، يک سرور فيزيکي به چندين VPS با امکانات يکسان يا متفاوت تقسيم مي شود.هر VPS به طور کاملاً جداگانه عـمـل مي کنـد در نتيجـه VPS هـاي موجود بر روي يک سـرور مي توانند از سيستم هاي عامل متفاوت و نرم افزارهاي مختلف و نسخه هاي متفاوتي استفاده نمايند. بر فرض يک VPS داراي لينوکس Fedora، ديگري داراي CentOS به عنوان سيستم عامل هاي سـرور خواهند بود. همين امر در رابطه با VPS هاي با سـيسـتـم عامل وينـدوز نيـز صادق مي باشد. همچنين تعريف Name Server هاي اختصاصي ، نصب ASP, PHP , MySQL , .NET و ساير برنامه ها با نسخه دلخواه ، نصب و اجراي كليه برنامه ها، DLL ها، … بطور كامل در كنترل و اختيار هر مشترك ميباشد.مهمترين مزاياي استفاده از VPS ها در مقايسه با ساير سرويس هاي ميزباني، هزينه بسيار کمتر VPS ها نسبت به سرورهاي اختصاصي و استقلال عملکرد و دسترسي بالاتر نسبت به سرويس هاي نمايندگي (Resseller/Shared Hosting) مي باشد بگونه اي که هزينه VPS ها در بسياري از اوقات يک پنجم تا يک دهم هزينـه سـرور هاي اختصاصـي بوده ولي تمامي امکانات آنهـا را دارا مي باشد. همچنين هر VPS ميتواند به تعداد دلخواه IP معتبر اختصاصي نيز داشته باشد. در مجموع از ديد کاربر نهايي، VPS درست همانند يک سرور اختصاصي بوده و کاربر به هيچ عنوان تفاوتي را در نحوه عملکرد و کيفيت خدمات اين دو مشاهده نخواهد کرد.

خدمات سرور اختصاصي، امكان كارآمدي براي موسسات و سازمان‌هاي بزرگ است كه نمي‌توانند يا نمي‌خواهند به هر دليل از سرورهاي اشتراكي با ديگر سازمان‌ها استفاده كنند. از آن‌ جا كه در اين روش، تمام فضاي هارد ‌ديسك سرور به طور كامل و نيز پهناي باند قابل توجه در اختيار مشتري قرار مي‌گيرد، امكانات متنوعي براي يك سازمان بزرگ فراهم مي‌آيد. از آن جمله مي‌توان به فضاي وب بسيار بيش‌تر از معمول، تعدد پايگاه‌هاي اينترنتي، پهناي باند بسيار زياد، تامين بستر ترافيك ماهانه‌ي بيش از ميزان معمول، تسلط و كنترل كامل بر روي سرور اختصاص يافته، آزادي در نصب نرم‌افزارهاي دلخواه بر روي سرور، تهيه نسخه پشتيبان از اطلاعات و داده‌هاي سازمان در هر زمان دلخواه و آزادي در مديريت محتواي سرور اشاره كرد.

بهره‌مندي از اين ويژگي‌ها سبب شده است تا بسياري از سازمان‌هاي بزرگ داشتن يك سرور اختصاصي را در مركز داده‌اي ايمن و مطمئن بسيار به صرفه‌تر از استفاده از فضا بر روي سرورهاي مشترك بدانند.

هر مشتري مي‌تواند سرور اختصاصي خود را كه مجهز به تمام امكانات عمومي از قبيل برق با UPS، سيستم اعلام و پيش‌گيري از آتش‌سوزي و امنيت فيزيكي است، دريافت و امكانات تخصصي آن را از قبيل نوع سرور، حجم ديسك، پهناي باند و سيستم‌هاي پشتيبان و Firewall از ميان گزينه‌هاي موجود انتخاب كند

روش تغییر نسخه PHP:

۱- لطفاً ابتدا به cPanel سرویس هاستینگ خود وارد شوید.
۲- روی گزینه Select PHP Version کلیک کنید.
۳- نسخه PHP سازگار با سایت خود را از قسمت PHP Version انتخاب کنید و در صورتی که نیاز به Extension یا تابع خاصی دارید آنرا از لیست انتخاب کنید.
۴- روی گزینه Set as current برای اعمال تغییرات کلیک کنید

برای راه اندازی یک سایت اینترنتی به یک هاست (فضایی برای آپلود فایل های وب سایت) و یک دومین که همان آدرس وب سایت و معرف وب سایت است نیاز داریم.

آدرس وب سایت که همان دومین نامیده می شود بایستی مناسب با سایت شما باشد تا بتواند تعداد بازدید کننده ی بیش تری را جذب خود نماید، بهتر است از آدرس های طولانی که برای کاربران خسته کننده اند استفاده نکنید و همچنین زیاد مختصر هم نباشد که کاربران متوجه منظور وب سایت شما نشوند.

سایت شما توسط دومین است که در فضای اینترنت مطرح می شود و توسط دیگران قابل مشاهده است.

و اما هر دومین برای اینکه بتواند وب سایتی را بالا بیاورد بایستی روی یک هاست قرار بگیرد که شما اطلاعات وب سایت خود را روی آن هاست آپلود کرده اید.

اتصال دامنه به وبلاگ توسط دو یا چهار عدد نیم سرور (name server) که مربوط به هاست است و باید از شرکت میزبانی هاست دریافت نمایید صورت می گیرد که باید روی دامنه ست کرد.

در صورتی که آدرس اینترنتی را تمدید ننمایید و انقضا شود وب سایت شما از دسترس خارج می شود و بعد از یک ماه آدرس اینترنتی شما قفل می شود و نمی توانید آن را تمدید نمایید و بایستی تا ۸۰ روز صبر کنید تا دومین شما آزاد شود و بتوانید دوباده آن را ثبت نمایید.

اطلاعات بیش تر راجع به دومین ها و انواع آن را می توانید در بانک پرسش و پاسخ در قسمت “سوالات مربوط به دامنه Domain” مشاهده کنید.

با ورود به محیط کاربری خود   می توانید در هر لحظه مشکل خود را مطرح کرده و شماره پیگیری دریافت نمائید.
میانگین زمان پاسخگوئی به مشکلاتی که از این طریق مطرح می شوند بین ۳ تا ۵ ساعت می باشد و بزرگترین خصوصیت پیگیری از این روش این است که مشکل شما حتماً بررسی شده و بدون پاسخ نخواهد ماند.
نکته: حداکثر زمان پاسخگوئی به مشکلاتی که نیاز به بررسی بیشتری دارند ۲۴ ساعت خواهد بود.

خدمات سرور اختصاصي، امكان كارآمدي براي موسسات و سازمانهاي بزرگ است كه نمي‌توانند يا نمي‌خواهند به هر دليل از سرور اشتراكي با ديگر سازمانها استفاده كنند. از آن‌ جا كه در اين روش، تمام فضاي هارد ‌ديسك سرور به طور كامل و نيز پهناي باند قابل توجه در اختيار مشتري قرار مي‌گيرد، امكانات متنوعي براي يك سازمان بزرگ فراهم مي‌آيد. از آن جمله مي‌توان به فضاي وب بسيار بيش‌تر از معمول، تعدد پايگاههاي اينترنتي، پهناي باند بسيار زياد، تامين بستر ترافيك ماهانه‌ي بيش از ميزان معمول، تسلط و كنترل كامل بر روي سرور اختصاص يافته، آزادي در نصب نرم‌افزار دلخواه بر روي سرور، تهيه نسخه پشتيبان از اطلاعات و دیتای سازمان در هر زمان دلخواه و آزادي در مديريت محتواي سرور اشاره كرد.
بهره‌مندي از اين ويژگيها سبب شده است تا بسياري از سازمانهاي بزرگ داشتن يك سرور اختصاصي را در مركز داده‌اي ايمن و مطمئن بسيار به صرفه‌تر از استفاده از فضا بر روي سرور مشترك بدانند.هر مشتري مي‌تواند سرور اختصاصي خود را كه مجهز به تمام امكانات عمومي از قبيل برق با UPS، سيستم اعلام و پيش‌گيري از آتش‌سوزي و امنيت فيزيكي است، دريافت و امكانات تخصصي آن را از قبيل نوع سرور، حجم ديسك، پهناي باند و سيستمهاي پشتيبان و Firewall از ميان گزينه‌هاي موجود انتخاب كند.

VPS که مخفف Virtual Private Server به معناي سرور اختصاصي مجازي مي باشد و گاهي از آن به عنوان VDS يا Virtual Dedicated Server نيز نام مي برند، به طور ساده به سرويس هاي ميزباني فضايي گفته مي شود که همانند يک سرور اختصاصي مستقل با دسترسي سطح بالا به سرور عمل مينمايند لکن بصورت چندگانه و با هم بر روي يک سرور فيزيکي قرار مي گيرند. به عبارت بهتر، با استفاده از تکنولوژي مانند Virtuozzo و با بهره گيري از سخت افزارهاي بسيار قوي و پيشرفته، يک سرور فيزيکي به چندين VPS با امکانات يکسان يا متفاوت تقسيم مي شود.

هر VPS بنا به تعريف اوليه، سهم خاصي از منابع سرور از قبيل پردازنده، حافظه اصلي، فضاي ديسک سخت، پهناي باند و… را به صورت اختصاصي و تضمين شده در اختيار خواهد داشت. به عنوان مثال، يک VPS مي تواند شامل ۵۱۲ مگابايت از ۸ گيگابايت حافظه اصلي سرور را به صورت تضمين شده به همراه ۵۰ گيگابايت فضاي ذخيره سازي و ۵۰۰ گيگابايت پهناي باند ماهيانه باشد. اين بدين معنا است که صرفنظر از ميزان مصرف ساير VPS هاي موجود بر روي سرور، VPS مورد مثال ما تحت هر شرايطي به ۵۱۲ مگابايت از حافظه اصلي سرور دسترسي خواهد داشت.

هر VPS به طور کاملاً جداگانه عـمـل مي کنـد در نتيجـه VPS هـاي موجود بر روي يک سـرور مي توانند از سيستم هاي عامل متفاوت و نرم افزارهاي مختلف و نسخه هاي متفاوتي استفاده نمايند. بر فرض يک VPS داراي لينوکس Fedora، ديگري داراي CentOS به عنوان سيستم عامل هاي سـرور خواهند بود. همين امر در رابطه با VPS هاي با سـيسـتـم عامل وينـدوز نيـز صادق مي باشد. همچنين تعريف Name Server هاي اختصاصي ، نصب ASP, PHP , MySQL , .NET و ساير برنامه ها با نسخه دلخواه ، نصب و اجراي كليه برنامه ها، DLL ها، … بطور كامل در كنترل و اختيار هر مشترك ميباشد.

مهمترين مزاياي استفاده از VPS ها در مقايسه با ساير سرويس هاي ميزباني، هزينه بسيار کمتر VPS ها نسبت به سرورهاي اختصاصي و استقلال عملکرد و دسترسي بالاتر نسبت به سرويس هاي نمايندگي (Resseller/Shared Hosting) مي باشد بگونه اي که هزينه VPS ها در بسياري از اوقات يک پنجم تا يک دهم هزينـه سـرور هاي اختصاصـي بوده ولي تمامي امکانات آنهـا را دارا مي باشد. همچنين هر VPS ميتواند به تعداد دلخواه IP معتبر اختصاصي نيز داشته باشد. در مجموع از ديد کاربر نهايي، VPS درست همانند يک سرور اختصاصي بوده و کاربر به هيچ عنوان تفاوتي را در نحوه عملکرد و کيفيت خدمات اين دو مشاهده نخواهد کرد.VPS که مخفف Virtual Private Server به معناي سرور اختصاصي مجازي مي باشد و گاهي از آن به عنوان VDS يا Virtual Dedicated Server نيز نام مي برند، به طور ساده به سرويس هاي ميزباني فضايي گفته مي شود که همانند يک سرور اختصاصي مستقل با دسترسي سطح بالا به سرور عمل مينمايند لکن بصورت چندگانه و با هم بر روي يک سرور فيزيکي قرار مي گيرند. به عبارت بهتر، با استفاده از تکنولوژي مانند Virtuozzo و با بهره گيري از سخت افزارهاي بسيار قوي و پيشرفته، يک سرور فيزيکي به چندين VPS با امکانات يکسان يا متفاوت تقسيم مي شود.

هر VPS بنا به تعريف اوليه، سهم خاصي از منابع سرور از قبيل پردازنده، حافظه اصلي، فضاي ديسک سخت، پهناي باند و… را به صورت اختصاصي و تضمين شده در اختيار خواهد داشت. به عنوان مثال، يک VPS مي تواند شامل ۵۱۲ مگابايت از ۸ گيگابايت حافظه اصلي سرور را به صورت تضمين شده به همراه ۵۰ گيگابايت فضاي ذخيره سازي و ۵۰۰ گيگابايت پهناي باند ماهيانه باشد. اين بدين معنا است که صرفنظر از ميزان مصرف ساير VPS هاي موجود بر روي سرور، VPS مورد مثال ما تحت هر شرايطي به ۵۱۲ مگابايت از حافظه اصلي سرور دسترسي خواهد داشت.

هر VPS به طور کاملاً جداگانه عـمـل مي کنـد در نتيجـه VPS هـاي موجود بر روي يک سـرور مي توانند از سيستم هاي عامل متفاوت و نرم افزارهاي مختلف و نسخه هاي متفاوتي استفاده نمايند. بر فرض يک VPS داراي لينوکس Fedora، ديگري داراي CentOS به عنوان سيستم عامل هاي سـرور خواهند بود. همين امر در رابطه با VPS هاي با سـيسـتـم عامل وينـدوز نيـز صادق مي باشد. همچنين تعريف Name Server هاي اختصاصي ، نصب ASP, PHP , MySQL , .NET و ساير برنامه ها با نسخه دلخواه ، نصب و اجراي كليه برنامه ها، DLL ها، … بطور كامل در كنترل و اختيار هر مشترك ميباشد.

مهمترين مزاياي استفاده از VPS ها در مقايسه با ساير سرويس هاي ميزباني، هزينه بسيار کمتر VPS ها نسبت به سرورهاي اختصاصي و استقلال عملکرد و دسترسي بالاتر نسبت به سرويس هاي نمايندگي (Resseller/Shared Hosting) مي باشد بگونه اي که هزينه VPS ها در بسياري از اوقات يک پنجم تا يک دهم هزينـه سـرور هاي اختصاصـي بوده ولي تمامي امکانات آنهـا را دارا مي باشد. همچنين هر VPS ميتواند به تعداد دلخواه IP معتبر اختصاصي نيز داشته باشد. در مجموع از ديد کاربر نهايي، VPS درست همانند يک سرور اختصاصي بوده و کاربر به هيچ عنوان تفاوتي را در نحوه عملکرد و کيفيت خدمات اين دو مشاهده نخواهد کرد.

1- شرايط و ضوابط كلي ارائه خدمات:
تمامي مشتريان و استفاده کنندگان از خدمات شرکت گذرگاه جهانی اعم از حقيقي و حقوقي موظف به رعايت شرايط و ضوابط مندرج در اين صفحه مي باشند. فلسفه وجود چنين توافقنامه اي، حصول اطمينان از اين مطلب است که مشتريان ضمن استفاده از سرويسهاي شرکت گذرگاه جهانی، حقوق ساير استفاده کنندگان را نيز رعايت مي کنند و شرايطي بوجود نمي آورند که سرويس دهي اين شرکت به سايرين با اختلال مواجه شود. شرکت گذرگاه جهانی حق اضافه، حذف و يا اصلاح هر يك از موارد اين مقررات را در هر زمان بدون اعلام قبلي را براي خود محفوظ مي دارد و اين عمل را مي تواند از طريق ارسال موارد اصلاحي در سايت اصلي شركت يا اعلام رسمي شرايط اصلاح شده انجام دهد. هر گونه اعتراض نسبت به تخلف مشتري از شرايط استفاده مي بايست به آدرس ایمیل ما ارسال شود.

۲- منابع سخت افزاري سرور:
استفاده از منابع سخت افزاري سرور مانند Cpu, Ram, Network و … براي هر يك از مشتريان حداكثر تا ۱۰% ظرفيت كل در يك روز مجاز است. شرکت گذرگاه جهانی تنها مرجع قضاوت در مورد آنچه كه ميزان بالاي استفاده از منابع سرور است، مي باشد. هر سرويس ميزباني وبي كه تشخيص داده شود فعاليتش با عملكرد صحيح سرور يا سلامت شبكه در تضاد است، بدون اعلام قبلي بسته خواهد شد.

۳- ارسال هرزنامه (Spam):
ارسال حجم زيادي پيامهاي غير ضروري و يا بازرگاني از طريق اينترنت (كه به اين عمل ارسال اسپم مي گويند) بدون توجه به اينكه اين عمل ظرفيت سرور را پر مي كند يا در سرويس دهي به مشتريان شرکت گذرگاه جهانی اختلال ايجاد مي نمايد يا خير، ممنوع است. هر گونه توزيع و يا فروش نرم افزارهايي که براي ارسال هرزنامه به کار مي روند نيز، بر روي سايتهايي که بر روي سرورهاي اين شرکت قرار دارند، ممنوع است. متخلفين از اين بند مي بايست جريمه اي معادل حداقل ۱,۰۰۰,۰۰۰ ريال بپردازند و سايت آنها نيز بلافاصله مسدود خواهد شد. شرکت گذرگاه جهانی اين حق را براي خود محفوظ مي دارد كه به صلاحديد خود در مورد اينكه چه موردي تخلف از اين بند را مشخص مي كند، تصميم گيري نمايد.

۴- برنامه هاي اجرايي:
هر نوع برنامه اي كه خطر امنيتي بالقوه اي را ايجاد نمايد يا به نظر برسد كه بر عملكرد سرور يا سلامت شبكه تأثير نادرستي دارد بسته خواهد شد يا به صورت خودكار و بدون اطلاع قبلي حذف خواهد شد. شرکت گذرگاه جهانی برنامه هاي اجرايي را كه با سايتهايي كه توسط اين شرکت ميزباني شده اند در ارتباط اند يا هر برنامه اي را كه احتمال داده شود با اهداف خرابکارانه مورد استفاده قرار مي گيرند، مجاز نمي داند.

۵- استفاده غير قانوني:
سرورها و خدمات ميزباني وب شرکت گذرگاه جهانی فقط مي بايست با اهداف قانوني مورد استفاده قرار بگيرند. ارسال، نگهداري يا توزيع هر نوع اطلاعات، داده ها يا مطالب، كه در مغايرت با قوانين جمهوري اسلامي ايران و نيز قوانين بين المللي باشد، يا آنچه كه مستقيماً باعث تسهيل تخلف از هر نوع قانون مشخص شود، ممنوع است.

۶- ويروسها و ساير فعاليتهاي تخريبي:
استفاده از سرويسها يا تجهيزات شرکت گذرگاه جهانی براي ايجاد يا ارسال ويروسها، كرمها يا تروجان هاي اينترنتي ممنوع است. در ضمن هر گونه تلاش براي ايجاد حملات DOS و Email Bombing و Flood کردن ممنوع است.

۷- مسئوليت مشتريان:
مشتريان شرکت مسئول فعاليت خود بر روي اينترنت هستند و از آنها خواسته مي شود که حقوق ساير مشتريان شرکت را محترم بشمارند. شرکت گذرگاه جهانی اين حق را براي خود محفوظ مي دارد كه خدمات ارائه شده به مشترياني كه از خدمات شرکت گذرگاه جهانی به گونه اي استفاده مي كنند كه تأثير مخربي بر ديگر مشتريانش دارد را معلق نموده يا فسخ نمايد

۸- اقداماتي که در صورت عدم رعايت شرايط خدمات انجام مي شود:
تخلف يک مشتري از رعايت مفاد اين توافقنامه، زمينه ساز بسته شدن سرويس وي مي شود. شرکت گذرگاه جهانی تنها مرجع قضاوت در مورد اينکه چه چيزي مغاير اين توافقنامه است، مي باشد. هنگامي كه شرکت گذرگاه جهانی از تخلفي نسبت به اين توافقنامه اطلاع پيدا كند، يک بررسي ابتدايي انجام خواهد داد. در طي اين بررسي، شرکت به منظور جلوگيري از فعاليتهاي غير مجاز احتمالي امكان دسترسي مشتري را محدود مي سازد. بسته به ميزان اهميت تخلف، شرکت گذرگاه جهانی بر اساس تشخيص خودش مي تواند سرويس ميزباني وب يك مشتري را محدود ساخته، معلق نموده و يا فسخ کند. چنانچه تخلف صورت گرفته يك عمل مجرمانه باشد، شرکت گذرگاه جهانی بخش مبارزه با جرايم رايانه اي نيروي انتظامي و ساير مقامات قانوني مرتبط با چنين تخلفاتي را در جريان قرار خواهد داد.

۹- اعمال تغييرات در سرويسها:
شرکت گذرگاه جهانی اين حق را دارد که هر زمان صلاح بداند، نسبت به تغيير، ارتقاء، حذف و يا نصب امکانات نرم افزاري و سخت افزاري خود اقدام نمايد. شرکت مي تواند در صورت لزوم اين تغييرات را از طريق وب سايت به مشتريان خود اعلام کند.

۱۰- تهيه نسخه پشتيبان از اطلاعات (Backup):
شرکت گذرگاه جهانی از تمام اطلاعات سايتها و بانکهاي اطلاعاتي مشتريان، به صورت منظم هفتگي و ماهانه، نسخه پشتيبان تهيه مي کند اما بجز در مواردي كه اين شرکت كتباً با مشتري به توافق رسيده باشد، مشتريان منحصراً و كاملاً مسئول مديريت و تهيه نسخه پشتيبان از تمام اطلاعات خود هستند و در صورتي که در مورد خاصي نياز به بازيابي اطلاعات از دست رفته مشتري بود و نسخه پشتيبان شرکت گذرگاه جهانی به درستي عمل نکردند، شرکت گذرگاه جهانی به هيچ وجه مسئوليتي را در اين مورد نمي پذيرد.

۱۱- حق مالکيت معنوي شرکت گذرگاه جهانی:
مشتريان نمي توانند بدون موافقت كتبي شرکت گذرگاه جهانی، تمام يا بخشي از متوني را كه بر روي وب سايت شرکت گذرگاه جهانی قرار دارد كپي نموده، تكثير كرده، چاپ مجدد نموده يا به هر شكل ديگر به كار ببرند و نمي توانيد از نشان تجاري، علائم و کلاً هر چيز ديگري که حقوق مالكيت معنوي آن براي اين شرکت ثبت شده است، بدون مجوز كتبي شرکت گذرگاه جهانی استفاده كنند.

۱۲- انتقال به غير:
مشتريان نمي توانند پيش از دريافت مجوز كتبي از شرکت گذرگاه جهانی، بخشي يا تمام حقوق يا تعهدات خود نسبت به اين توافقنامه را به ديگري واگذار نموده يا وكالت دهند.

۱۳- موارد فورس ماژور:
شرکت گذرگاه جهانی هيچگونه مسئوليتي را در قبال عدم رعايت تعهدات خود که به موجب بروز مسائل فورس ماژور پديد آمده اند، از جمله: بلاياي طبيعي، جنگ، شورش، اغتشاشات عمومي، حوادث کلي، زمين لرزه، اعتصاب، آتش سوزي، سيل، انفجار، کمبود نيروي کار، تصادفات، توقيف، محدوديتهاي دولتي و تحريم هاي بين المللي نمي پذيرد. ضمن اينكه شرکت گذرگاه جهانی تحت هيچ شرايطي در برابر خسارات غيرمستقيم و اتفاقي از قبيل از دست رفتن اطلاعات و… مسئول نمي باشد و شما به هنگام سفارش اين تعهد را ميدهيد كه ادعاي در اين رابطه نداشته باشيد. اما در چنين شرايطي شرکت تمام توان خود را به کار مي گيرد تا تاثيرات هر يک از موارد فورس ماژور را به حداقل کاهش دهد و آنرا سبکتر کند.

۱۴- پرداخت ها:
تمام هزينه ها بر حسب تومان نمايش داده شده اند. پرداخت ها نيز بايد به ريال و دلار صورت بگيرند. شرکت گذرگاه جهانی روشهاي پرداخت زير را مي پذيرد:
حواله به حسابهاي بانکي اعلام شده بر روي وب سايت رسمي، فاکتورها و يا صورتحسابهاي شرکت.
پرداختهاي نقدي که در محل شرکت و يا به پيک شرکت، در ازاء دريافت رسيد، پرداخت شده اند.
پرداختهای اینترنتی توسط بانکهایی که در سایت معرفی شده اند.

۱۵- تمديد قراردادها:
جهت جلوگيري از قطع سرويس، مشتريان بايد حداقل ۱ روز قبل از تاريخ انقضاء نسبت به تمديد قرارداد خود اقدام کنند. در صورت عدم تمديد به موقع دامنه و هاستینگ، شرکت گذرگاه جهانی هيچگونه مسئوليتي در قبال از دست رفتن اطلاعات هاستینگ و دامنه به عهده نخواهد داشت.

۱۶- هزينه هاي فعال سازي مجدد:
در صورتيکه مشتري قصد بازگرداندن اطلاعات ازبين رفته بوسيله Backup ما را داشته باشد، مبلغ ۵۰٫۰۰۰ ريال دريافت مي شود.

۱۷- انتقال سرويس ميزباني وب به دامنه اي ديگر:
در صورتيکه مشتري قصد داشته باشد سرويس ميزباني وب خود را به دامنه اي ديگر تغيير دهد (آنرا تغيير نام دهد)، بايد مبلغ ۵۰٫۰۰۰ ريال پرداخت کند.

۱۸- فسخ قرارداد:
در صورتي كه مشتري قبل از اتمام ۳۰ روز نخست سرويس درصورت نارضايتي از سرويس براي فسخ قرارداد اقدام كند طبق ضوابط قرارداد هزينه او مسترد خواهد شد اما پس از ۳۰ روز اول سرويس براي فسخ قرارداد اقدام نمايد هيچ گونه هزينه اي از طرف شرکت گذرگاه جهانی بابت فسخ قرارداد و لغو استفاده از سرويس مسترد نخواهد شد.
شرکت گذرگاه جهانی، سايتها را تحت نظر نمي گيرد و قرارداد ميزباني وب شما را در صورت بروز مشکلاتي مرتبط با اينترنت، انتقال دامنه، عدم استفاده و يا هر مسئله ديگر، به صورت خودکار کنسل نمي نمايد. شرکت گذرگاه جهانی اين حق را براي خود محفوظ مي دارد كه هر سرويسي را در هر زماني بدون اطلاع و به هر دليلي كه موجه تشخيص دهد، فسخ نمايد. البته در صورت فسخ از جانب شرکت، در صورتيکه مشتري خلاف موارد اين موفقتنامه عمل نکرده باشد، شرکت مابقي مبلغ قرارداد وي را به مشتري مسترد مي کند.

۱۹- ضمانت بازپرداخت وجه:
تمامي خدمات ميزباني وب اشتراکي (لينوکس و ويندوز) شامل ضمانت بازپرداخت وجه قرارداد، تا ۳۰ روز پس از تاريخ عقد آن مي شوند. اگر شما به هر دليلي از خدمات ارائه شده ناراضي باشيد و سرويس خود را تا ۳۰ روز پس از تاريخ عقد قرارداد فسخ نماييد، تمام مبالغ پرداخت شده (پس از کسر هزينه راه اندازي و ساير خدمات ارائه شده که طبق قرارداد، جزو تعهدات شرکت نبوده اند) را به شما باز مي گرداند.
اين ضمانت شامل مواردي از قبيل: اکانتهاي POP اضافه، سرويسهاي چند رسانه اي مانند Real و Windows Media، بانکهاي اطلاعاتي MySQL و MS SQL، سرورهاي اختصاصي، ثبت دامنه و هزينه هاي مرتبط با آن، نرم افزارهاي WebMail و WLE و نيز سرويسهاي نمايندگان فروش و سرورهاي مجازي نمي شود. امکان باز پرداخت وجه پس از ۳۰ روز وجود ندارد.
سرويسهايي که به دليل عدم رعايت مقررات ذکر شده در صفحه شرايط خدمات، توسط شرکت گذرگاه جهانی قطع و يا فسخ شده اند، شامل اين ضمانت نمي شوند. به عنوان نمونه، اگر سرويس شما به دليل ارسال هرزنامه (Spam) قطع شده باشد، مبلغي به شما عودت داده نخواهد شد.
لازم به ذكر است حداكثر پس از يک هفته از تاريخ دريافت درخواست فسخ قرارداد، مبلغ قرارداد به شما بازگردانده خواهد شد.

۲۰- باز پرداخت وجه قرارداد:
وجوه پرداختي فقط در صورتي عودت داده مي شود كه مشمول تضمين ۳۰ روزه برگشت وجه شود. پس از گذشت ۳۰ روز، هيچ وجهي عودت داده نخواهد شد.۱- شرايط و ضوابط كلي ارائه خدمات:
تمامي مشتريان و استفاده کنندگان از خدمات شرکت گذرگاه جهانی اعم از حقيقي و حقوقي موظف به رعايت شرايط و ضوابط مندرج در اين صفحه مي باشند. فلسفه وجود چنين توافقنامه اي، حصول اطمينان از اين مطلب است که مشتريان ضمن استفاده از سرويسهاي شرکت گذرگاه جهانی، حقوق ساير استفاده کنندگان را نيز رعايت مي کنند و شرايطي بوجود نمي آورند که سرويس دهي اين شرکت به سايرين با اختلال مواجه شود. شرکت گذرگاه جهانی حق اضافه، حذف و يا اصلاح هر يك از موارد اين مقررات را در هر زمان بدون اعلام قبلي را براي خود محفوظ مي دارد و اين عمل را مي تواند از طريق ارسال موارد اصلاحي در سايت اصلي شركت يا اعلام رسمي شرايط اصلاح شده انجام دهد. هر گونه اعتراض نسبت به تخلف مشتري از شرايط استفاده مي بايست به آدرس ایمیل ما ارسال شود.

۲- منابع سخت افزاري سرور:
استفاده از منابع سخت افزاري سرور مانند Cpu, Ram, Network و … براي هر يك از مشتريان حداكثر تا ۱۰% ظرفيت كل در يك روز مجاز است. شرکت گذرگاه جهانی تنها مرجع قضاوت در مورد آنچه كه ميزان بالاي استفاده از منابع سرور است، مي باشد. هر سرويس ميزباني وبي كه تشخيص داده شود فعاليتش با عملكرد صحيح سرور يا سلامت شبكه در تضاد است، بدون اعلام قبلي بسته خواهد شد.

۳- ارسال هرزنامه (Spam):
ارسال حجم زيادي پيامهاي غير ضروري و يا بازرگاني از طريق اينترنت (كه به اين عمل ارسال اسپم مي گويند) بدون توجه به اينكه اين عمل ظرفيت سرور را پر مي كند يا در سرويس دهي به مشتريان شرکت گذرگاه جهانی اختلال ايجاد مي نمايد يا خير، ممنوع است. هر گونه توزيع و يا فروش نرم افزارهايي که براي ارسال هرزنامه به کار مي روند نيز، بر روي سايتهايي که بر روي سرورهاي اين شرکت قرار دارند، ممنوع است. متخلفين از اين بند مي بايست جريمه اي معادل حداقل ۱,۰۰۰,۰۰۰ ريال بپردازند و سايت آنها نيز بلافاصله مسدود خواهد شد. شرکت گذرگاه جهانی اين حق را براي خود محفوظ مي دارد كه به صلاحديد خود در مورد اينكه چه موردي تخلف از اين بند را مشخص مي كند، تصميم گيري نمايد.

۴- برنامه هاي اجرايي:
هر نوع برنامه اي كه خطر امنيتي بالقوه اي را ايجاد نمايد يا به نظر برسد كه بر عملكرد سرور يا سلامت شبكه تأثير نادرستي دارد بسته خواهد شد يا به صورت خودكار و بدون اطلاع قبلي حذف خواهد شد. شرکت گذرگاه جهانی برنامه هاي اجرايي را كه با سايتهايي كه توسط اين شرکت ميزباني شده اند در ارتباط اند يا هر برنامه اي را كه احتمال داده شود با اهداف خرابکارانه مورد استفاده قرار مي گيرند، مجاز نمي داند.

۵- استفاده غير قانوني:
سرورها و خدمات ميزباني وب شرکت گذرگاه جهانی فقط مي بايست با اهداف قانوني مورد استفاده قرار بگيرند. ارسال، نگهداري يا توزيع هر نوع اطلاعات، داده ها يا مطالب، كه در مغايرت با قوانين جمهوري اسلامي ايران و نيز قوانين بين المللي باشد، يا آنچه كه مستقيماً باعث تسهيل تخلف از هر نوع قانون مشخص شود، ممنوع است.

۶- ويروسها و ساير فعاليتهاي تخريبي:
استفاده از سرويسها يا تجهيزات شرکت گذرگاه جهانی براي ايجاد يا ارسال ويروسها، كرمها يا تروجان هاي اينترنتي ممنوع است. در ضمن هر گونه تلاش براي ايجاد حملات DOS و Email Bombing و Flood کردن ممنوع است.

۷- مسئوليت مشتريان:
مشتريان شرکت مسئول فعاليت خود بر روي اينترنت هستند و از آنها خواسته مي شود که حقوق ساير مشتريان شرکت را محترم بشمارند. شرکت گذرگاه جهانی اين حق را براي خود محفوظ مي دارد كه خدمات ارائه شده به مشترياني كه از خدمات شرکت گذرگاه جهانی به گونه اي استفاده مي كنند كه تأثير مخربي بر ديگر مشتريانش دارد را معلق نموده يا فسخ نمايد

۸- اقداماتي که در صورت عدم رعايت شرايط خدمات انجام مي شود:
تخلف يک مشتري از رعايت مفاد اين توافقنامه، زمينه ساز بسته شدن سرويس وي مي شود. شرکت گذرگاه جهانی تنها مرجع قضاوت در مورد اينکه چه چيزي مغاير اين توافقنامه است، مي باشد. هنگامي كه شرکت گذرگاه جهانی از تخلفي نسبت به اين توافقنامه اطلاع پيدا كند، يک بررسي ابتدايي انجام خواهد داد. در طي اين بررسي، شرکت به منظور جلوگيري از فعاليتهاي غير مجاز احتمالي امكان دسترسي مشتري را محدود مي سازد. بسته به ميزان اهميت تخلف، شرکت گذرگاه جهانی بر اساس تشخيص خودش مي تواند سرويس ميزباني وب يك مشتري را محدود ساخته، معلق نموده و يا فسخ کند. چنانچه تخلف صورت گرفته يك عمل مجرمانه باشد، شرکت گذرگاه جهانی بخش مبارزه با جرايم رايانه اي نيروي انتظامي و ساير مقامات قانوني مرتبط با چنين تخلفاتي را در جريان قرار خواهد داد.

۹- اعمال تغييرات در سرويسها:
شرکت گذرگاه جهانی اين حق را دارد که هر زمان صلاح بداند، نسبت به تغيير، ارتقاء، حذف و يا نصب امکانات نرم افزاري و سخت افزاري خود اقدام نمايد. شرکت مي تواند در صورت لزوم اين تغييرات را از طريق وب سايت به مشتريان خود اعلام کند.

۱۰- تهيه نسخه پشتيبان از اطلاعات (Backup):
شرکت گذرگاه جهانی از تمام اطلاعات سايتها و بانکهاي اطلاعاتي مشتريان، به صورت منظم هفتگي و ماهانه، نسخه پشتيبان تهيه مي کند اما بجز در مواردي كه اين شرکت كتباً با مشتري به توافق رسيده باشد، مشتريان منحصراً و كاملاً مسئول مديريت و تهيه نسخه پشتيبان از تمام اطلاعات خود هستند و در صورتي که در مورد خاصي نياز به بازيابي اطلاعات از دست رفته مشتري بود و نسخه پشتيبان شرکت گذرگاه جهانی به درستي عمل نکردند، شرکت گذرگاه جهانی به هيچ وجه مسئوليتي را در اين مورد نمي پذيرد.

۱۱- حق مالکيت معنوي شرکت گذرگاه جهانی:
مشتريان نمي توانند بدون موافقت كتبي شرکت گذرگاه جهانی، تمام يا بخشي از متوني را كه بر روي وب سايت شرکت گذرگاه جهانی قرار دارد كپي نموده، تكثير كرده، چاپ مجدد نموده يا به هر شكل ديگر به كار ببرند و نمي توانيد از نشان تجاري، علائم و کلاً هر چيز ديگري که حقوق مالكيت معنوي آن براي اين شرکت ثبت شده است، بدون مجوز كتبي شرکت گذرگاه جهانی استفاده كنند.

۱۲- انتقال به غير:
مشتريان نمي توانند پيش از دريافت مجوز كتبي از شرکت گذرگاه جهانی، بخشي يا تمام حقوق يا تعهدات خود نسبت به اين توافقنامه را به ديگري واگذار نموده يا وكالت دهند.

۱۳- موارد فورس ماژور:
شرکت گذرگاه جهانی هيچگونه مسئوليتي را در قبال عدم رعايت تعهدات خود که به موجب بروز مسائل فورس ماژور پديد آمده اند، از جمله: بلاياي طبيعي، جنگ، شورش، اغتشاشات عمومي، حوادث کلي، زمين لرزه، اعتصاب، آتش سوزي، سيل، انفجار، کمبود نيروي کار، تصادفات، توقيف، محدوديتهاي دولتي و تحريم هاي بين المللي نمي پذيرد. ضمن اينكه شرکت گذرگاه جهانی تحت هيچ شرايطي در برابر خسارات غيرمستقيم و اتفاقي از قبيل از دست رفتن اطلاعات و… مسئول نمي باشد و شما به هنگام سفارش اين تعهد را ميدهيد كه ادعاي در اين رابطه نداشته باشيد. اما در چنين شرايطي شرکت تمام توان خود را به کار مي گيرد تا تاثيرات هر يک از موارد فورس ماژور را به حداقل کاهش دهد و آنرا سبکتر کند.

۱۴- پرداخت ها:
تمام هزينه ها بر حسب تومان نمايش داده شده اند. پرداخت ها نيز بايد به ريال و دلار صورت بگيرند. شرکت گذرگاه جهانی روشهاي پرداخت زير را مي پذيرد:
حواله به حسابهاي بانکي اعلام شده بر روي وب سايت رسمي، فاکتورها و يا صورتحسابهاي شرکت.
پرداختهاي نقدي که در محل شرکت و يا به پيک شرکت، در ازاء دريافت رسيد، پرداخت شده اند.
پرداختهای اینترنتی توسط بانکهایی که در سایت معرفی شده اند.

۱۵- تمديد قراردادها:
جهت جلوگيري از قطع سرويس، مشتريان بايد حداقل ۱ روز قبل از تاريخ انقضاء نسبت به تمديد قرارداد خود اقدام کنند. در صورت عدم تمديد به موقع دامنه و هاستینگ، شرکت گذرگاه جهانی هيچگونه مسئوليتي در قبال از دست رفتن اطلاعات هاستینگ و دامنه به عهده نخواهد داشت.

۱۶- هزينه هاي فعال سازي مجدد:
در صورتيکه مشتري قصد بازگرداندن اطلاعات ازبين رفته بوسيله Backup ما را داشته باشد، مبلغ ۵۰٫۰۰۰ ريال دريافت مي شود.

۱۷- انتقال سرويس ميزباني وب به دامنه اي ديگر:
در صورتيکه مشتري قصد داشته باشد سرويس ميزباني وب خود را به دامنه اي ديگر تغيير دهد (آنرا تغيير نام دهد)، بايد مبلغ ۵۰٫۰۰۰ ريال پرداخت کند.

۱۸- فسخ قرارداد:
در صورتي كه مشتري قبل از اتمام ۳۰ روز نخست سرويس درصورت نارضايتي از سرويس براي فسخ قرارداد اقدام كند طبق ضوابط قرارداد هزينه او مسترد خواهد شد اما پس از ۳۰ روز اول سرويس براي فسخ قرارداد اقدام نمايد هيچ گونه هزينه اي از طرف شرکت گذرگاه جهانی بابت فسخ قرارداد و لغو استفاده از سرويس مسترد نخواهد شد.
شرکت گذرگاه جهانی، سايتها را تحت نظر نمي گيرد و قرارداد ميزباني وب شما را در صورت بروز مشکلاتي مرتبط با اينترنت، انتقال دامنه، عدم استفاده و يا هر مسئله ديگر، به صورت خودکار کنسل نمي نمايد. شرکت گذرگاه جهانی اين حق را براي خود محفوظ مي دارد كه هر سرويسي را در هر زماني بدون اطلاع و به هر دليلي كه موجه تشخيص دهد، فسخ نمايد. البته در صورت فسخ از جانب شرکت، در صورتيکه مشتري خلاف موارد اين موفقتنامه عمل نکرده باشد، شرکت مابقي مبلغ قرارداد وي را به مشتري مسترد مي کند.

۱۹- ضمانت بازپرداخت وجه:
تمامي خدمات ميزباني وب اشتراکي (لينوکس و ويندوز) شامل ضمانت بازپرداخت وجه قرارداد، تا ۳۰ روز پس از تاريخ عقد آن مي شوند. اگر شما به هر دليلي از خدمات ارائه شده ناراضي باشيد و سرويس خود را تا ۳۰ روز پس از تاريخ عقد قرارداد فسخ نماييد، تمام مبالغ پرداخت شده (پس از کسر هزينه راه اندازي و ساير خدمات ارائه شده که طبق قرارداد، جزو تعهدات شرکت نبوده اند) را به شما باز مي گرداند.
اين ضمانت شامل مواردي از قبيل: اکانتهاي POP اضافه، سرويسهاي چند رسانه اي مانند Real و Windows Media، بانکهاي اطلاعاتي MySQL و MS SQL، سرورهاي اختصاصي، ثبت دامنه و هزينه هاي مرتبط با آن، نرم افزارهاي WebMail و WLE و نيز سرويسهاي نمايندگان فروش و سرورهاي مجازي نمي شود. امکان باز پرداخت وجه پس از ۳۰ روز وجود ندارد.
سرويسهايي که به دليل عدم رعايت مقررات ذکر شده در صفحه شرايط خدمات، توسط شرکت گذرگاه جهانی قطع و يا فسخ شده اند، شامل اين ضمانت نمي شوند. به عنوان نمونه، اگر سرويس شما به دليل ارسال هرزنامه (Spam) قطع شده باشد، مبلغي به شما عودت داده نخواهد شد.
لازم به ذكر است حداكثر پس از يک هفته از تاريخ دريافت درخواست فسخ قرارداد، مبلغ قرارداد به شما بازگردانده خواهد شد.

۲۰- باز پرداخت وجه قرارداد:
وجوه پرداختي فقط در صورتي عودت داده مي شود كه مشمول تضمين ۳۰ روزه برگشت وجه شود. پس از گذشت ۳۰ روز، هيچ وجهي عودت داده نخواهد شد.

و همچنین با مراجعه به سایت جهت مشاهده کلیک کنید  می توانید قوانین و شرایط کلیه خدمات را در شرکت مشاهده کنید

زیراب سرور  گذرگاه جهانی از تمام اطلاعات سايتها و بانکهاي اطلاعاتي مشتريان، به صورت منظم هفتگي و ماهانه، نسخه پشتيبان تهيه مي کند اما بجز در مواردي كه اينزیراب سرور كتباً با مشتري به توافق رسيده باشد، مشتريان منحصراً و كاملاً مسئول مديريت و تهيه نسخه پشتيبان از تمام اطلاعات خود هستند و در صورتي که در مورد خاصي نياز به بازيابي اطلاعات از دست رفته مشتري بود و نسخه پشتيبان زیراب سرور  گذرگاه جهانی به درستي عمل نکردند، شرکت گذرگاه جهانی به هيچ وجه مسئوليتي را در اين مورد نمي پذيرد.

1.اگر دامنه ی شما .ir باشد ما میتوانیم آن را برای شما در پنل خود ثبت نماییم اما اگر دامنه هایی با پسوند .co.ir و یا .ac.ir و یا دامنه های دیگر ir باشد شما باید در سایت nic.ir ثبت نام کرده و دامنه را در پنل خود ثبت نمایید و در قبال ثبت این دامنه ها خود واحد ثبت دامنه از شما مئارکی را می خواهد که پس از ارسال کامل این مدارک برای نیک دامنه ی شما را تایید می نمایند و در آن هنگام برای پرداخت هزینه ی دامین می توانید به ما مراجعه فرمایید.

قوانینی که واحد ثبت دامنه برای اینگونه دامنه ها در نظر گرفته به شرح زیر می باشد:

* .co.ir

این پسوند برای شرکت‌های خصوصی و تجاری مورد استفاده قرارمی‌گیرد. دامنه مورد نظر باید با نام ثبتی شرکت در روزنامه رسمی تطابق داشته باشد، یا مخفف دقیق نام کامل باشد.از آنجا که استاندارد خاصی برای ترجمه وجود ندارد، معمولا ترجمه نام شرکت و مخفف نام ترجمه شده به عنوان نام دامنه پذیرفتنی نیست.مدارک مورد نیاز برای تایید نهایی : کپی آخرین روزنامه رسمی شرکت که در آن نام شرکت ، نام کسانی که حق امضا دارند و مدت اعتبار مشخص باشد، یا کپی اساسنامه شرکت با مهر ثبت شرکت‌ها. در شرایطی که نام مورد نظر مربوط به یک شرکت خارجی و متقاضی در داخل کشور باشد، ارسال مدرک نمایندگی انحصاری یا مجوز شرکت خارجی الزامی است.

* .ac.ir

ثبت این پسوند برای دانشگاه‌ها و مراکز و موسسات آموزشی یا پژوهشی که از شورای گسترش وزارت علوم تحقیقات و فناوری، شورای گسترش وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، یا شورای سرپرستی حوزه‌های علمیه مجوز قطعی دارند امکان پذیر است. نام درخواستی باید مطابق با نام رسمی در مجوز قطعی ارسالی یا مخفف دقیق آن باشد. زیر مجموعه‌های موسسات دارای دامنه .ac.ir نمی‌توانند مستقلا دامنه .ac.ir اخذ کنند.

مخفف‌های زیر برای مجموعه‌های آموزش عالی زیر به کار می‌رود:

* پسوند یا پیشوند “uast” مخفف University of Applied Sciences and Technology برای شاخه‌های دانشگاه علمی- کاربردی .
* پسوند یا پیشوند “iau” مخفف Islamic Azad University برای شاخه‌های دانشگاه‌ آزاد اسلامی.
* پسوند یا پیشوند “pnu” مخفف Payam Nur University برای شاخه‌های دانشگاه‌ پیام نور.
* پسوندیا پیشوند “jd” برای شاخه‌های جهاددانشگاهی.
* id.ir.

این پسوند ویژه اشخاص حقیقی است. نام دامنه درخواستی باید مطابق با نام یا نام خانوادگی کامل و یا مطابق با هردو باشد.
مدرک مورد نیاز: کپی شناسنامه یا کارت ملی.

* org.ir.

این پسوند برای موسسات و سازمان‌های غیر انتفاعی، NGOها، انجمن‌ها یا موسسات بین المللی و امثال آن‌هاست.نام درخواستی باید مطابق با نام ثبتی موسسه یا مخفف دقیق آن باشد.
مدارک مورد نیاز: کپی روزنامه رسمی موسسه یا مجوز انجمن و یا درخواست کتبی در سربرگ با مهر و امضاء مسئول سازمان .

* gov.ir.

این پسوند برای وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی عمده است . نام درخواستی باید مطابق با نام رسمی سازمان یا مخفف دقیق آن باشد.
مدارک مورد نیاز: ارسال درخواست رسمی و کتبی بروی سربرگ سازمان با مهر و امضاء مقام مسئول سازمان .

* sch.ir.

این پسوند برای مدارس و موسسات آموزشی تحت پوشش وزارت آموزش و پرورش است . نام درخواستی باید مطابق با نام ثبتی مدرسه یا موسسه و یا مخفف دقیق آن باشد.
مدارک مورد نیاز : کپی مجوز مدرسه یا موسسه و درخواست کتبی در سربرگ با مهر و امضاء مدیر.

* net.ir.

برای موسساتی که مجوز رسمی خدمات شبکه و اطلاع رسانی مانند مجوز ISP دارند. نام دامنه درخواستی باید مطابق با نام رسمی ذکر شده در مجوز باشد.
مدرک مورد نیاز: کپی مجوز

۲٫دامنه های دو حرفی قابل ثبت نیستند و دامنه های شما حتما باید از دو حرف بیش تر باشد.

شما باید حجم هارد سرور خود را افزایش دهید یا پنل  vps خود را تغییر دهید

برای اینکار شما با شرکت تماس بگیرید یا به پشتیبانی تیکت بزنید

هاست در واقع فضایی است که کاربر می‌تواند فایل‌های وب‌گاه خود را در آن قرار دهد.

این فایل ها می تواند شامل تصاویر، متون و فایلهای برنامه نویسی شده به زبانهای مختلف و سایر اسناد مربوط به سایت کاربران باشد.

هر کامپیوتری می‌تواند یک سرور باشد اما از آنجا که هزینه‌های مورد نیاز برای فراهم کردن تجهیزات و نرم‌افزارهای لازم و یا نیروی پشتیبانی برای صاحبان همه وب سایتها به صرفه نیست لذا شرکتهایی این مسئولیت را می‌پذیرند و با فراهم آوردن لوازم کار در سطح وسیع بخشی از فضای دیسک سخت سرورهای خود را به صورت اجاره‌ای در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند. به این شرکتها که خدمات میزبانی وب یا هاستینگ ارائه می‌کنند در اصطلاح «میزبان» یا «هاست» می‌گویند.

سرویسهای میزبانی وب بر اساس نوع سیستم‌عاملی که بر روی سرورها نصب می‌باشد و طبیعتا نرم‌افزارها و فایلهایی را که پشتیبانی می‌کنند شاخه بندی می‌شوند. مانند هاست ویندوزی یا هاست لینوکس و…

هر هاست خصوصیاتی را به همراه دارد که مشخص کننده ی کیفیت و مشخصات آن می باشد که از مهم ترین آنها به فضای دیسک و پهنای باند می توان اشاره کرد :

فضای دیسک : میزان فضایی است که شرکت میزبان وب از سرورهای خود در اختیار مشتریان می گذارد تا فایل های وب سایت خود را در آن آپلود نمایند ، هرچه وب سایت شما عکس و فایلهای پر حجم بیش تر داشته باشد باید هاست هایی با فضای بالاتر را انتخاب نمایید. شما می توانید تا جایی که فضا دارید در هاست خود فایل آپلود نمایید و اگر فضا کم آوردید به شرکت مربوطه می توانید مراجعه کنید و پلان خود را با پرداخت هزینه ی مشخص شده به پلان های بالاتر ارتقا دهید.

پهنای باند یا محدودیت انتقال داده ها: پهنای باند در واقع میزان تبادل اطلاعات با کامپیوتر میزبان یا همان سرور است.و این به دان معنی است که میزان حجم فایل های دریافت شده و ارسال شده از حدی که مشخص شده نباید بیش تر باشد، که ارتباط مستقیمی هم با میزان بازدید کننده از سایت دارد که هرچه میزان بازدید بیشتر باشد به طبع پهنای باند بیش تری در ماه استفاده می شود .

دقت کنید که پهنای باند ماهانه است و در ابتدای هر ماه به روز می شود.

خطاي شماره ۴۰۰

اين صفحه زماني نمايش پيدا خواهد كرد كه كاربري URL صفحه اي را وارد نمايد كه روي وب سايت شما موجود نباشد.

خطاي شماره ۴۰۱:

اين صفحه زماني نمايش پيدا خواهد كرد كه كاربر بخواهد به صفحه محصور شده دسترسي پيدا كند.

خطاي شماره ۴۰۳:

اين صفحه زماني نمايش پيدا خواهد كرد كه كاربر بخواهد به يك صفحه ممنوع شده دسترسي پيدا كند.

خطاي شماره ۴۰۴:

اين صفحه زماني نمايش پيدا خواهد كرد كه كاربر URL صفحه مورد نظر خود را فراموش كرده است و ممكن است تصميم بگيرد وب سايت شما را ترك كند.

خطاي شماره ۵۰۰:

اين صفحه زماني نمايش پيدا خواهد كرد كه صفحه مورد نظر كاربر قابل اجرا نباشد مثلا به دليل وجود اشكال در Script و يا در حال بازسازي بودن فايلهاي مربوط به صفحه و … . مي بايست وقتي اين صفحه نمايش داده شد طوري صفحه خطا را طراحي كنيد كه كاربر بتواند با مديريت سايت تماس بگيرد

پهنای باند هر سرویس در ابتدای هر ماه میلادی  به طور اتوماتیک reset میشود

اگر شما  نیاز به پهنای باند فوری برای سرویس خود دارید می توانید پهنای باند اضافه سفارش دهید

تا واحد فروش بازرگانی به سفارش شما رسیدگی کند

در مورد سرویس هاستینگ و نمایندگی به محض تکمیل سفارش مشخصات سرویس برای شما ارسال می شود

برای سرویس های vps به محض تکمیل سفارش حداکثر ۲۴ ساعت طول می کشد تا سرویس به شما تحویل داده شود

برای سرورهای اختصاصی به محض تکمیل سفارش حداکثر ۲۴ ساعت طول می کشد تا سرویس به شما تحویل داده شود

برای دامنه com,net,org,us,info,bis,name به محض تکمیل سفارش مشخصات سرویس برای شما ارسال می شود

برای دامنه irبه محض تکمیل سفارش حداکثر۲۴ ساعت طول می کشد تا سرویس به شما تحویل داده شود

مشتریان محترم برای ارتباط با پشتیبانی به یکی از روشهای زیر می توانند اقدام کنند:

۱- سیستم تیکت:
با ورود به محیط کاربری خود می توانید در هر لحظه مشکل خود را مطرح کرده و شماره پیگیری دریافت نمائید.
میانگین زمان پاسخگوئی به مشکلاتی که از این طریق مطرح می شوند بین ۳ تا ۵ ساعت می باشد و بزرگترین خصوصیت پیگیری از این روش این است که مشکل شما حتماً بررسی شده و بدون پاسخ نخواهد ماند.
نکته: حداکثر زمان پاسخگوئی به مشکلاتی که نیاز به بررسی بیشتری دارند ۲۴ ساعت خواهد بود.

۲- پاسخگویی تلفنی:
پاسخگوئی سوالات فنی مشتریان محترم تنها در زمان های مشخص شده صورت میگیرد. چنانچه خارج از ساعات ذکر شده نیاز به پشتیبانی داشتید می توانید از روش تیکت استفاده نمائید.
ساعات پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا پننجشنبه – از ساعت :۳۰۸ الی ۲۳:۰۰
پنجشنبه ها فقط از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۵:۰۰
تلفن های تماس :

۰۹۳۰۵۶۳۷۳۲۴

۰۹۱۷۴۱۷۵۵۰۳

۳- ایمیل:
با ارسال یک ایمیل به info[AT]zirabserver.ir برای شما پس از ۱۵ دقیقه و بصورت خودکار یک تیکت پشتیبانی با شماره پیگیری باز می شود و همکاران ما در واحد مربوطه پاسخ آن را بین ۳ تا ۵ ساعت و یا حداکثر تا ۲۴ ساعت ارسال خواهند نمود.

۴- پشتیبانی زنده:
در انتهای سمت راست تمام صفحات این سایت گزینه ای با نام پاسخگویی زنده (LiveHelp) وجود دارد.
با کلیک روی ابزار فوق صفحه ای برای شما باز می شود که در صورت آنلاین بودن اپراتورهای شرکت می توانید با آنها بصورت زنده گفتگو (Chat) نمائید.
قابل ذکر است پاسخگوئی در روش فوق فقط در ساعات کاری مشخص شده در روش (۲) صورت میگیرد.

۵- پشتیبانی اورژانسی:
تنها در صورتی که مورد شما بسیار اضطراری و اورژانسی است، کافی است شرح مشکل خود را بصورت خلاصه به emergency[AT]gozargah.co.ir ارسال نمائید.
متن ایمیل شما پس از ۳۰ دقیقه بصورت SMS برای مدیر پشتیبانی شرکت ارسال می گردد و در صورت تشخیص ایشان مشکل شما در اولویت رسیدگی قرار میگیرد.

۶- پشتیبانی ویژه:
این روش از پشتیبانی مستلزم پرداخت هزینه های مشخص شده در بخش “پشتیبانی ویژه” می باشد. در صورتی که نیاز به پشتیبانی ویژه دارید کافی است بسته مورد نظر خود را خریداری و از امکانات آن استفاده نمائید.

برای این منظور کافی است درخواست خود را به بخش فروش ارسال نمائید تا هزینه برآورد و پس از پرداخت فاکتور در اختیار شما قرار داده می شود.

logo-samandehi